2010. szeptember 1., szerda

Középsős Kismorgós


Ez még egy korábbi evős kép keresztanyuéknál, itt pont nem bundás kenyeret falatoztam... :D De most is ilyen lelkes voltam.


Ma nálunk is megkezdődött az óvoda, Középsős lett a Kismorgó (medve) csoport, ahova járok.. na persze meg én is. :D

Lelkes voltam , nagyon örültem neki hogy mehetek. Bár tegnap Lilivel beszélgetve hangot adtam nekik, melyik az a három fiú akik miatt néha nem szeretek óvodába járni.. De reméljük talán változott valamit a fiúk visekedése, vagy az ovónénik lettek kicsit karakánabbak.. Minden esetre ma reggel Andi néni fogadott bennüket. Lelkesen mentem is mesélni neki. Anyának valamit alá kellett írnia az öltőzőnkben a faliújságon és mikor visszaért a tollal én már Andi néni mellett ültem - az ölében Faragó Gergő, azért csak mellett.. :P - és meséltem. :D Anya és Maja jönnek délután értem.

Ez a hét nagyon kis kurta lesz,mert pénteken értekezletet tartanak az ovónénik, és így csak két napot kell mennük. De jövő héttől jöhet a nagy játék! És reméljük a szép őszi időjárást is visszakapjuk,mert tegnap esett az eső egész nap,ma reggel meg olyan szél fújt, hogy fázott az arcom oviba menet.


A hét eddigi napjai egyébként szuperül teltek. Hétfőn délelőtt vásároltunk, piacoztunk egyet anyával, aztán délután felmentünk mindannyian - apa is - keresztanyuékhoz. Bent játszottunk,mert bolond, hideg volt az idő, és fini bundáskenyeret vacsiztunk paradicsommal. MÁr csak egy gyors pancsira és mesére volt idő mikor hazaértünk.


Tegnap nem mentünk reggel sehova, anya nagy pizzagyártásba kezdett. Ebédre gyümileves és kelkáposztafőzelék volt, ami utóbbi most sem ízlett jobban mint kb. 3 hónapja. Nekem ugyanis akkor csinált anya utoljára.. De mese nem volt, meg kellett enni ha estére pizzát akartam. Délután jött Lili és keresztanyu és nálunk töltötték a szomorú esős délutánt, amitől egyből jobb kedvünk lett. Volt némi sírás, hangoskodás és játék. Aztán mikor apa is befutott befaltuk mind a 4 nagy pizzát amit anya megsütött addigra.. Naggyon finik voltak. Nekem továbbra is a halacskás maradt a kedvencem, nem is ettem mást. :)


Mostanában anya kenyeret is nekifogott sütni, és igen finom lett,mert apa már nem is akarta boltban kenyeret venni. :D Ma pedig brióst süt, az lesz a vacsi. Nagyon szeretem a cukros tetejű brióst, úgyhogy izgatottan várom..


Pénteken pedig ha már úgy alakult hogy nem lesz ovi, valószínűleg megyünk mamáékhoz már reggel. De jó lesz!

Nincsenek megjegyzések: