2010. augusztus 24., kedd

A nyár utolsó strandolása

Anya szerint, bár ha szeptemberben lesz vénasszonyok nyara, akkor még lehet hogy kikötünk a gödi strandon, de hát ezt nem lehet előre tudni.
És mivel a tegnapi napon még 30 fok körüli hőmérsékletet ígértek, így mentünk 3 órakor apáért a munkahelyre, aztán pedig irány a gödi strand. Sajnos a fotómasina itthon maradt és nem tudtuk megörökíteni hogy szuperül éreztük magunkat. Felfedeztem hogy a melegvizes medence egyik végén leér a lában.. Még ilyet.. és a végén már hajlandó voltam úszógumi nélkül, csak karúszóval ott játszadozni, mászkálni, apával labdáztam, nagyon jól éreztem magam. A szél kissé bolond mód fújt, így anya nagyon boldog volt, hogy 10 perces "pocsolyázó" kismedencei tartózkodásunk után lelkesen mentünk a melegvizű nagy medencébe. Így az idén nyáron másodszor, az ősök sem csak ültek a medence szélén, hanem együtt tudtunk pancsikolni. Kellemes délután volt.
Délelőtt papa elvitte a babakocsit szerelőhöz, kicserélték még garanciába a tövig lekopott hátsó kerekeket, így gyalogosan indultunk meg a piac felé. Anya a hátára akasztotta a hátizsákot,mert még tejet és kenyeret is vennük kellett. De nagyon okosan viselkedtem, szót fogadtam és anya tudott rám hatni, így nem volt semmi galiba. Még 2 cipőboltba is bementünk és vettünk nekem egy szandit, az oviba benti cipőnek. Voltunk a rossmannba is, ahol ezúttal Maja tolta a kicsi bevásárlókocsit, én csak segítettem neki navigálni,mert okosan megértettem,hogy ha mind a ketten kocsival megyünk anya összes haja kihullik mire a vásárlás végére érünk... :):):) Hazaérve anya befejezte az ebédet és a mosogatást, aztán szunyáltunk egyet,hogy a strandolást jól bírjuk délután.

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nahát,látod Anya,milyen ügyes kisfiad van,szófogadó és aranyos,nincs is vele semmi gond!:))
Igy a hajad sem hullott ki,szerencsére...;))))

Szuper,hogy ilyen jól éreztétek magatokat,használjátok is ki ezt a pár augusztusi napot,mert szeptember már kopogtat az ajtón,kezdődnek a koránkelős,nyűgös bölcsis napok...:s

Puszi Nektek!