2010. augusztus 21., szombat

Augusztus 20-ai hosszú hétvégénk

Egy kis kitérő a nyaralásunk élménybeszámolója közben, hiszen a hét folytatódik és ez a hétvége is sok mozgalmas napot tartogat a számunkra.
Csütörtökön lazultunk, semmi extra nem történt. Persze nekünk,mert anya pakolt, mosott, mosott, pakolt, mosogatott... :p

Pénteken reggel már 8 órakor úton voltunk mert korán keltünk mindannyian. VEttünk dinnyét és kenyeret aztán már keresztanyuéknál is termettünk. Anya és keresztanyu hozzáfogtak az ebéd elkészítéséhez, mi pedig először bent - ott annyira nem működött a dolog - aztán pedig az udvaron folytattuk a játékot. Apa és keresztapu felügyelt bennünket. Anyáék pedig sütöttek pitát és készítettek finom gyrost ebédre.
MÉg vacsira is azt ettem, volt sültkrumpli is hozzá. Megtömtem minden félével, az enyémbe olivabogyó és lilahagyma is kellett.. Sőt a múltkor nem jött be a fetasajt, de most azt is kértem és kétpofira tömtem a majmot. :)
A déli alvás úgy alakult hogy nekem nem kellett aludni. Anya még egy adag pitát sütött éppen ott ahol én ilyenkor aludni szoktam, így mehettem apával Csabi bácsihoz. Aztán apa, anya és én elsétáltunk fagyizni is még Maja aludt. :D
De már nincs gond a délutánokkal, semmi féle hiszti nincs ilyenkor, jól éreztem magamat most is.
Mikor 3kor Lili és Maja felkelt, kimentünk a ház elé az utcára és ott motoroztunk és moszkvicsoztunk. Naggyon szuper volt. Erről sajnos kép nincs,mert anya csak a kamerát vitte magunkkal. Olyan ritkán készülnek mostanában családi videók, és anya ezt jó alkalomnak találta. Keresztapunak meg megint volt egy újabb moszkvicsa, amit szépen rendbetett, igazi gyári darab és még a lámpája is világított.. nagyon tetszett. Úgy tolattam meg mentem vele mint a nagyok az igazi autóval. :)
Este a vacsi ismét gyros volt és egy gyors mosdás után indultunk haza. Fél 8ra érkeztünk meg, így már csak egy lábmosás, mese fért bele és indultunk is álomország felé.















Ma délelőtt játszani próbáltunk. Én építettem legóból egy szupi autót, addig voltam csöndben. Aztán apával visszamentünk a lidl-be mert ki kellett cserélnünk valamit és voltunk tankolni is. Az ebéd után - ami lecso lévén annyira nem tetszett, de megerőltettem magam, hiszen utána meg lehetett kóstolni a krumplis pogit amit anya holnapra sütött - apa és anya is olvasott egy mesét nekem, és háromnegyed 1kor egy órára én is kidőltem. Jól is tettem, mert délután nagy kaland várt rám ismét.


Kóspallagon volt ma egy lovas rendezvény. Sajnos már a legvégére értünk oda negyed 4kor, de így is minden fogatot meg tudtunk nézni, és azt ahogy 2 ló húzza a szőnyeget amin bátor gyerekek egyensúlyoznak. Az egyik lovat meg is símogattuk. Végigsétáltunk az árusok között, kaptam egy kafa lovas pólót és az ugrálóvárban csúszkáltunk egyet. Nagy kaland volt. Kicsit a karom is lenyúztam, volt nyafi a fürdésnél aztán.
Majd leültünk uzsizni. Ettünk barackot és kekszet. Keresztanyuék vettek kürtöskalácsot, azt is csemegézhettem. Majd megindultunk Nagyirtáspuszta felé, ahol van egy Hotel és anyáék kíváncsiak voltak rá. A hotel előtt volt egy kisebb játszótér, ott hintáztunk egyet, libikókáztunk és találtunk egy kötélpályát amit aztán mindenki majdnem nagyon élvezett. Lili csak egyet mert csúszni, de én bírtam volna reggelig is. Apa , keresztapu és keresztanyu is csúszkáltak, szuper jó volt!

Hazaérve pedig nekiestünk anya kakaós kalácsának amit délelőtt a pogik után sütött meg. Naggyon fini lett, mondtam is neki, hogy "anya, te vagy a világ legjobb anyukája, ez pedig fenségesen fini" :):) Egy nagy pohár tejcsivel leöblítettük és egy gyors fürdés, hajmosás után anya verseket olvasott a Százlábú c. verseskönyvből. Aztán pedig lassan - amint Maja szokásos esti nyavajgása alábbhagyott - el is aludtam.


A holnapi napunk sem lesz unalmas, ugyanis mamákhoz megyünk, és ismét Liliékkel közösen. Az idő jónak ígérkezik, úgyhogy biztos az udvaron töltjük majd a napot és ott költjük el az ebédet is. :)


1 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

De jo napotok volt, ennyi joves-menessel:)
Es ahogy olvassuk, mostanaban nagyon jo gyerek lettel Kristof!!! Jol viselkedsz, szepen es sokat eszel...mi kell meg anyanak? :)
Lori es Ruben
U.I.: Az oviban egeszen suli kezdeseig kell delutanonkent aludni?