2010. július 3., szombat

Szülinapozás

Dominik és Lacus uncsitesóméknak ünnepeltük ma a születésnapját. Anya tegnap sütött egy nagy téglalap alakú tortát és ma feldíszetette, kettéválasztotta és mind a két oldalára került 1-1 autó marcipánból, egy gyertya és egy tüzijáték. Fincsi gesztenyés torta volt, nagyon ízlett mindenkinek, nagy sikere volt.
Délelőtt anya lelépett, még fel sem keltünk, 7 óra sem volt, ő elszaladt,mert 1-2 dolog még hiányzott és Majának is be akart szerezni egy csomag akciós pelenkát. Éppen túl voltunk a reggelin és játszani kezdtünk amikor megérkezett. A délelőtt folyamán összeraktuk a kaszkadőrpályámat, azzal játszottunk, majd építettünk fa kockából, természetesen szenvedtünk is egy kicsit. Aztán a déli alvás után indultunk is vendégségbe. A fiúk még pont aludtak, akkor ébresztették fel őket ahogy megérkeztünk. Egy darabig az emeleten voltunk, ahol átrendezések történek, a fiúk új szobát kaptak, hiszen októberben újabb tesó érkezik hozzájuk. Felköszöntöttük a fiúkat, én átadtam az ajándékokat. Elfújták a gyertyát a tortán, meggyújtottuk a tüzijátékot és megkóstoltuk a tortát. Aztán összeszedelődzködtünk és lementünk a kertbe. Laci - az apuka - felállította a pavilont, hogy el tudjuk bújni a nap elől, meg előhozta a székeket, asztalt. Az a kert egy igazi paradicsom. Volt ott annyi játék, hogy azt sem tudtam mihez nyúljak. Mászóka, csúszda, homokozó, libikóka, medence, hinta, kosárlabdapalánk, focikapuk... Apa meg Laci fociztak is. Lacus beállt közéjük, de én csak a "vonalról" dirigáltam nekik. Még Maja is néha focizni indult és belerúgott a labdába. Aztán én fociztam Lacussal, meg játszottunk, nagyon jót, Domit is bevettük. Maja még csak ment a maga útján, vele nem nagyon foglalkoztunk. Nagyon jól éreztem magam, és most tényleg játszottunk is együtt mi gyerekek, aminek anya nagyon örült. Megkóstoltam a sütiket is mindet, ennek ellenére azért 7 órakor voltam annyira éhes, hogy lecsúszott a vacsi is.. no meg anya 5kor megálljt parancsolt a nasinak. KÖzben befutottak Simák papáék is, aminek nagyon megörültem. Hoztak ők is fini sütikét. Amikor elköszöntünk Lacus odament anyához és mondta hogy menjük máskor is játszani,mert jó volt együtt lenni.
Hazaérve egy gyors vacsi és zuhanyzás után Pom-pom-ot néztem aztán ásítozva vonultam el aludni.

1 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Jo lehetett ennyi fiuval neked:) Es ott jon a 3. baba? O is fiu lesz?
Kepeket nem csinalt anya?
Lori es Ruben