2010. július 7., szerda

Anya idegeit cincálom





Építettünk; idilli pillanatok


És még hol van a nyár vége, az ovi kezdete... Ájáj.. Ma már néhány autóm ment a kukába,mert a másfél órás városi intézkedés és piaci bevásárlás alatt kiborítottam teljsen anyámat. Aztán mikor a kirakót dobálásra használtam, akkor aztán ki is borult a bili és kiabálás helyett leemelete a polcról a kiskosarat és a teljes tartalmát a kukába borította... Csak lestem.. Hogy végül mit használ ki tudja, de már semmi nem használ. A piacon a 2x látott nénihez szaladok és ölelgetem, kuncsorgom a málnát vagy bár mit. Minden standnál elmondtam hogy szeretem a cseresznyét a dinnyét a málnát, azt gondolván,hogy majd mindenhol adnak nekem valamit. Anya arcáról meg égett a bőr. És persze hiába szól szépen, nevetek, ha fogja a karom és el akar húzni, kihúzom a karom.. A feje füstölt mire a piacot elhagytuk.. :( És persze nagyon szomorú volt.. de hiába magyarázza, nem akar a viselkedésem változni és már semmi ötlte nincs..

Amúgy a vasárnapunk jól telt, főleg hogy Kosdon voltam ismét. Azaz mindannyian a mamáéknál voltunk. Délelőtt apával játszottunk,mert délután dolga volt és néhány órára lelépett. Még mi ebédeltünk anya már készítette a délutáni csemege tésztáját ami akkorra kelt meg a gépbe. Nagyon fini kakaós és sajtos csigák készültek mire felébredtünk. Délután be is falatoztam belőle,meg ettem sok fini málnát. Vacsizni is mamáéknál vacsiztunk, aztán itthon már csak fürdés és gyors elalvás volt.

Hétfőn egy gyors posta és egy kör a városba. Itthon rosszalkodás, Maja szekálása aminek az eredménye volt az esés, ahol szegény harmadszor zúzta le ugyan azt a térdét. Délután beugrott Simák papa és hozott nekem is egy vizipisztolyt,mivel Lacuséknál annyira tetszett és én is szerettem volna (én meg azt nem értettem miért nem lehetett ezzel 25-éig várni és a névnapjára hozni.. :s). Este pedig apa megengedte hogy a fürdőkádban kipróbáljam.

Kedden reggelről anya gyorsan sürgött-forgott, aztán mentünk az okmányirodába, mert időpontja volt,hogy elintézze a jogosítványát, ami hamarosan lejár. Gyorsan végeztünk, benéztünk még a megujjult Rossmann-ba és elmentünk a vasút állomásra is, de sajnos csak 1 vonat ment ebben az időpontban. Aztán már jöttünk is haza, hogy az ebéd többi része is elkészüljön. Délután apa ment az okmányirodába, mi meg keresztanyuékhoz. KÉsőbb apa is csatlakozott. Nagyon bolond idő volt, és hát a mi viselkedésünk is elég bolondra sikeredett. Több volt a marakodás mint a játék.. De csúszdáztunk, saraltunk, távirányítós-autóztam, fociztunk kicsit apával. Aztán már jócskán vacsidőben indultunk haza. Itthon nagyon nem ment az elalvás,mert délbe 2 óra hosszát aludtam és anya ezúttal nem ébresztett fel 2-kor. De megfogadta,hogy ezúttal minden alkalommal megteszi (fél 1kor már aludt) mert így fél 10 is volt mire elaludtam. Jött a vihar is, csapkodott mindent meg fújt a szél, kicsit féltem, ez is az oka lehetett annak hogy nehezen ment az elalvás.

A ma délelőttöt hagyjuk.. Anyát jól kihoztam a béketűrésből.. :( Reggel mire Maja kelt (8 óra) addigra készen volt a tökfőzi, bekészítve a kenyértészta és besózta a csirkemellcsíkok. Jött papa,hozott tejet mi meg elindultunk reggeli után a városba. Voltunk a piacon, postán, vettünk joghurtot, kenyeret. Mire hazaértünk pedig a gép megdagasztotta a pita tészta receptjét. Anya pedig isteni fini gyrost készített ebédre... :):) MÉg Maja is kapott a tökfőzi és a töltelék után egy darabot a kezébe,hogy csendben legyen még mi ebédelünk. :)

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Jajj, te gezenguz!!! Hat milyen dolog anyat ilyen kellemetlen helyzetbe hozni a piacon?
Jobb, ha gyorsan megjavulsz, kulonben lassan az osszes jatekod a kukaban kot majd ki.
Nalunk most fordult a helyzet es nam a nagy, hanem a kicsi a szekalos.
Lori es RUben

Móni írta...

Aranyos vagy, hogy ilyen nagy dolgokat kinézel belőlem, hogy "mindent" tudok, de sajna én tegnap este is keresgéltem, hogy új hátter legyen a blogomnak. Ma reggel tudtam módositani mikor láttam, hogy nálad már megváltozott! Köszönöm a segítséged. A tervezésen belül - sablontervező - speciális. Itt sok minden színt, betü formát meg tudsz változtatni.
Anna és Máté