2010. július 10., szombat

Anya nevelni próbál..


Kókuszgolyó készítés közben




Alkotásaim








Csütörtökön a városban egy fokkal okosabban viselkedtem, de nem voltunk a piacon és boltba is csak 2 helyen. Utána a játszótéren játszottunk, még anya beszélgetett a dm előtt összetalálkozott volt kolléganőjével. Aztán itthon ebédeltünk és aludtunk. Ébredés után itthon telt a délután. Anya csinált fini sajtos csigát, aminek a tésztája már elkészült mire felébredtünk és már csak arra kellett várni hogy megsüljön. Uzsira gyümit ettünk, de vacsira megkóstoltam anya alkotását. Sőt másnap is azt reggelzitem. Fini lett, apának is nagyon ízlett. Hatalmas nagy csigákat csinált anya! Ezen kívül játszottunk délután és elővettem ismét a buta énemet, fürdésre anyát már nagyon sikerült kiakasztanom. Az esti meseolvasás után aztán kiselőadást tartott nekem és megpróbálta elmagyarázni mennyi mindenben lesz részem a nyáron, de csak akkor ha szót fogadok és okosan meg lehet beszélni velem dolgokat. Megmutatta, hogy jövő hét végén tartjuk a névnapomat Lilikéjével együtt és azt is elmondta hogy az ajándékok csak annak a kisgyereknek járnak aki szófogadó. És próbálta magyarázni ő hogy szeret engem, mi mik azok a dolog amiket megtesz azért mert én nagyon szeretném és ő ezzel mutatja ki mennyire szeret. Arra kért én is a tetteimmel mutassam ki a szeretetemet (mert amikor megbüntetem és veszekszem mindig sírva hajtogatja hogy pedig ő szeret engem.. és nem érti,hogy nem az a lényeg hogy ezt mondja, hanem hogy akkor kicsit okosabban viselkedjen) Hogy lesz-e foganatja a fejmosásnak, nem tudjuk, de anya reméli hogy igen.


A pénteki napot Kosdon töltöttük. Délelőtt elég sokat marakodtunk Lilikével, aki szintén kint volt, nem nagyon ment a közös játék. De délután nagyon okosan eljátszottunk egymással. Úgy látszik tényleg szoknunk kell egymás társaságát és modorát először, aztán megy a közös játék. Papa megcsinálta a láncvédőt végre a 4kerekű autóra, úgyhogy az is előkerülhetett. Ezen ment a vita utána,mert persze még Maja is ráült, bár tekerni nem tudta. Homokoztunk, játszottunk, délután még pancsoltunk is, amit Lili unt meg hamarabb, én tovább bentmaradtam a vízben.

Itthon Pom-pomot néztem aztán nagyon hamar elaludtam.


Ma reggel mire mi felkeltünk anya már elő is készítette az ebédet és a borsóleves majdnem teljesen készen volt. REggelit apa készített, bundás kenyeret, aztán játszottunk kicsit, a kisrádiómat hallagattuk. Majd összeszedelődzködtünk és elmentünk bepótolni az elmarat névnapozást. FElköszöntöttük Robikát és Robit. Megnéztem Robika játékati, nasiztam, ittam gyümilevet, kipróbáltam a csocsóasztalt és megnéztem Kati (Robi élettársa) tyúkjait, kacsáit és libáját. Kipróbáltam Robika biciklijét is. Aztán már közeledett Majának az ebédidő, így elindultunk haza. Most pedig alszunk mindannyian (még apa is) mert gyűjtjük az erőt a délutáni strandoláshoz. :)

3 megjegyzés:

Bea írta...

Reméljük hogy jobb leszel,tessék anyának szót fogadni.:)
Bencikusék

Bea írta...

Hali!
Kellene egy e-mail cím hogy megtudjunk hívni a blogunkba,csak az kukkanthat be akit felkérünk.PusziBencikusék

Kristóf és Maja írta...

siszi@dunaweb.hu az email cím. Éppen délelőtt akartam megnézni a bejegyzéseteket, és nem tudtam. Remélem itt az e-mail címet megtaláljátok.