2010. június 11., péntek

Szuperságos hetem volt; és mi lesz még???

Kedden reggel anya úgy döntött hogy köhögés ide, köhögés oda megyek az oviba.. Maga sem tudta még hogyan fogja megoldani, de elvitt reggel és megígérte hogy délben jön értem ebéd után. Aztán végül keresztanyu és Lili jöttek értem, de perszse én ezt nem bántam örültem nekik. Ők vittek haza (mert Maja már ebben az időben aluszik és anya nem tudta megoldani hogy valaki figyeljen rá egy fél órát). Nagyon jo volt a héten oviba járni, anya szerint a viselkedésem is változott és a jó irányba rendeződött.. Mindenkinek kellemesen telt így a hét.
Szerdán is az oviban kezdtem, aztán délben jött értem anya és mentünk ki a mamáékhoz,mert anyáék már reggel óta ott voltak Majával. Így aludtam egy órácskát, aztán pedig már lehetett is az udvaron játszani. Kellemes délután volt!
Tegnap anya vitt az oviba reggel, aztán ment a gégészetre, addig Anikó volt Majával. És délben is anya jött értem, amikor szintén Anikó vigyázott Maja álmára addig. Apa mikor hazaért és megebédelt, kitalálta hogy gyertyákat kell vennie az autóba, így én is elmentem vele. És megvettük a mai este nagy programjára a jegyeket is!
Hazaérve már csak egy kis játékra maradt idő, aztán anyával vacsi, fürdés és mesélés volt a menet,mert közben apa ismét elment, mert dolga volt.
Ma pedig már nem volt ovi,mert az ovónénik kirándulni mentek, így anya kitalált egy izgalmas programot. Mert hát itt nálunk 28 fok van, fent az emeleten meg ma estére már 33 is volt. Nem lehet a lakásban megmaradni egész nap. Így reggel hagytuk Maját 8ig aludni, aztán összekészültünk és elmentünk keresztanyuékhoz. Egy kicsit játszottunk az emeleten, aztán a délelőtt többi részét az udvarban töltöttük.


Homokoztunk, veszekedtünk, csúszdáztunk, bohóckodtunk Lilivel, labdáztunk, és még sok mindent csináltunk egészen fél 12-ig.
Addigra keresztanyu megfőzte a tésztát és felvonultunk ebédelni. Gyors mosdás és átöltözés után még Maja evett mi még játszottunk egy kicsit, aztán ettünk fini paradicsomlevest és túrós tésztát, amiből még repetáztam is. Aztán pedig mindenki elvonult aludni. Én egy órát pihentem aztán mint a kómás nyuszi közlekedtem még vagy 20 percig. Délután folytattuk a játékot még egy darabig az udvaron.



Uzsiztunk, aztán fél 5kor elindultunk haza,mert 6 órára szólt a tegnap megvásárolt 2 cirkuszi belépőnk a Richter vándorcirkusz előadására. Apával mentem,mert szegény anya még mindig köhög, bár már nem kínozza őt a tegnapi gégészeti vizsgálat után annyira ez a nyavaja. Otthon gyors pancsi, vacsi és átöltözés után indultunk is apával.



A belépőjegyek ára annyira nem tükrözte a színvonalat. És minden egyéb dologért borsos pénzeket kértek el, de én élveztem életem első cirkuszi előadását. Anyáék úgy gondolták ez jó bemelegítés lesz, és ha nem félek és jól érzem magam, akkor legközelebb már a Fővárosi Nagycirkuszban is megnézünk egy előadást.




Szuper nap volt! És holnap jön a hab a tortán! Megyünk délelőtt Pestre a Corvin moziba, ahol a Bogyó és Babóca c. kedvenc történetemet adják mesefilm változatban... Már nagyon várom!

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Nekünk nagyon tetszett a Nagycirkuszi előadás!:-)
És a Bogyó és Babóca milyen volt?
Mi most rákattantunk az "Anna,Peti,Gergő"-re...:-)
Szkokán fiúk

Móni írta...

A cirkusszal már mi is kacérkodtunk, de még nem jutottunk el :(A bogyó és babóca biztosan nagyon aranyos lehetett, arra kiváncsiak vagyunk mi is.
Anna és Máté