2010. június 14., hétfő

Élményekkel teli hétvége


Szombaton reggel a szokásos időben keltünk, mintha oviba mentünk volna. Maját kivittük mamáékhoz és indultunk is tovább,mert fél 10-re a Corvin mozinál kellett lennünk,hogy át tudjuk venni az interneten megrendelt jegyeket, a Bogyó és Babóca c. mesére. Még az írónővel is találkoztunk, de sajnos nem vittünk egy könyvet sem amit dedikáltatni tudtunk volna vele. (Venni meg nem akartam,mert éppen a napokban vettem egyet meg Kristóf névnapjára) Így a dedikálás most elmaradt, de helyette megnézünk több mesét is. (A papírsárkány, Az óvodában, A szivárvány, ...) Nagyon tetszett és az Alma együttes zenéivel, Pogány Judit hangjával nagyon jól összeillettek Bartos Erika figurái. Anya szerint is egy színvonalas, élményekkel teli 50 percet töltöttünk a moziban valóban jelképes áron.
MÁr alig várjuk a mesesorozatot, ami a tv-ben is látható lesz nemsokára.
A moziból a Józsefvárosi piac fele vettük az irányt,mert idefele kinéztünk egy helyet ahol apának akartunk táskát venni. A végén kaptam még egy rollert is, és beültünk a MC'Donalds-ba is néhány falatra. Aztán a Pólus Centerbe ugrottunk el, ahol anya egyik barátnője ajánlott egy jó cipőboltot. Kaptam is egy átmeneti cipőt,mert a szandimon kívül mostmár valóban semmi nem jó a lábamra, és kellett még valami a rosszabb idő esetére.
Beugrottunk még a tescoba gyümölcsért meg joghurtért, aztán mentünk mamáékhoz. Hazafele úton nem aludtam el, így az alvásom erre a napra elmaradt. Kicsit nyügi voltam, de hamar feltaláltam magam és jót játszottunk, mert hát később Maja is csatlakozott mikor felébredt.
És ekkor jött a további meglepetés. Anya kitalálta hogy ha van kedvem aludjak a mamáéknál,mert apa másnap dolgozott és anya úgy is azt tervezte hogy reggel jövünk ki mamáékhoz. Így csak 1 gyerekkel kellett bumliznia. ÉN nagyon örültem. Anyáék fél 7kor elindultak haza. Én még akkor segítettem papának a garádot kint rendbetenni, épíetettünk egy homokvárat is közösen, majd kimentünk a kertbe locsolni az epret. Fél 8 után mentem be, aztán fürdés és vacsi, na meg egy mese után fél 9kor már aludtam is. Nagyon fáradt voltam.
Vasárnap 9 óra után futottak be anyáék,mert szegényeknek lerobbant az autó (keresztanyu vitt ki bennünket,mert apa autóval ment dolgozni) és mivel a férfiak mind valahol voltak, így keresztapu testvére Tamás bácsi húzta őket el mamáékig. Aztán nekiálltak a felnőttek bent főzni az ebédet, mi pedig mehettünk az udvarra játszani. Nagyon meleg volt, de homokoztunk, mászókáztunk, autóztunk, motoroztunk, szenvedtünk és nyafogtunk is jócskán. :) Délután, amikor már minden férfi is befutott (apa, keresztapu és papa is) még fürdésre is volt lehetőségünk,mert anyáék feltöltötték a felfújhatós medencét vízzel nekünk. Kicsit marakodtunk, hazajövetel előtt meg bután viselkedtünk (többszöri felszólítás és figyelmeztetés ellenére is csak csinálták tovább Lilivel a butaságot) így keresztanyu mérges lett és bezavarta Lilit. Aztán anya meg engem szidott le, úgyhogy az este nem éppen a legjobban sikerült. Hazafele az autóban még Maja kezét is megszorítottam ok nélkül, amiért szegény sírt, anya meg közölte, hogy az esti mesét el is felejthetem. Így fürdés után egyből az ágyban találtam magam. De tudomásul vettem a dolgot, éreztem hogy igazuk van a szüleimnek.
Az éjjel köhögtem többször is, anya már a fejét fogja miatta. De reggel mentem az oviba, anya és Maja vittek él, és ma alvás után jönnek értem..


http://www.bogyoesbaboca.com/rajzfilm.htm

1 megjegyzés:

Móni írta...

A hétvégén Máté is buta volt :( Nekünk már nincs ovi. Anya így döntött. Ez az utolsó nyarunk együtt, mert szeptembertől Anna bölcsis Anya pedig dolgozni fog.
Anna és Máté