2010. június 29., kedd

A nyavaja törje ki...





Hogy már megint kínoz ez a fránya köhögés.. És pont most!

Vasárnap délután elmentünk a pénteken megnyílt tescoba körülnézni. Akkor még semmi bajom nem volt.
Hétfő reggel viszont nagy köhögéssel keltem, és egész nap rám-rámjött a kínzó száraz nyavaja. Aludni sem tudtam igazán 10-15 percet szundiztam 2x, ennyi volt az alvás. De én jól éreztem magam ennek ellenére, hiszen reggel már mentünk mamáékhoz és ott töltöttük az egész napot. Megjött a füllesztő nyár is velünk együtt, folyt anyáékról a víz. Na jó, rólam is, de annyira nem zavart. Bicikliztem, seprűn "repültem", homokoztam, hintáztam, mászókáztam, motoroztam, lógtam a szeren és még ki tudja mit csináltam. Este pedig én maradtam! Bizony, anya és Maja jöttek haza én pedig Lilikével együtt mamáéknál maradtam mert ott nyaraltam.
Ma reggel viszont mikor anya hívott mama elmondta, hogy az éjszakánk egész jóra sikerült, egyszer keltem köhögve, de a reggeli ébredés után szinte folyamatosan kínzott a köhögés. Délben aludtam majdnem másfél órát, de néha-néha rámjött akkor is. Anya így Majával elmentek a doktor nénihez és irattak fel nekem sinecod szirupot. Apa pedig kihozta most este, hogy mama este meg éjjel is tudjon adni nekem, hátha holnapra javul a helyzet. Persze most van kánikula, és anya már tervezte,hogy melyik nap jönnek ki még Majával és akkor Maját hátrahagyva mamira elvisz engem meg Lilit a strandra. De ha ez a folytó nyavaja nem húzódik vissza, akkor valószínű nem lesz belőle semmi... :(

1 megjegyzés:

Móni írta...

Sajnáljuk, hogy éppen nyaraláskor jött rád a köhögés, de anya biztosan olyan gyógyszert íratni ami helyre pattint!