2010. június 26., szombat

Kitört a nyáriszünet

Némi vacak idővel fűszerezve, na meg szófogadatlansággal, de igen, elérkezett az ovi vége a számomra. A jövő héttől már összevont csoportok lesznek, és az már annyira anya szerint nem jó.. Bár én minden ovónénivel puszipajtás vagyok, és a nagyok között most a Sós Vivi a barátnőm.. Persze csak addig még Hanga nem jön újra oviba, azaz szeptemberig. Mert hát azért Hanga lesz a feleségem,csak most a Vivi a barátnőm.. Jó nem? Kicsit korán kezdi a gyerek - anya szerint. :)
Tegnap elvittük Móni néninek is a kicsi ajándékunkat és elköszöntünk,megköszöntük az egész évi figyelmet és gondoskodást.

Csütörtökön ovi után anya és keresztanyu jöttek értem és mamáékhoz mentünk ahol csibészkedtünk, játszottunk egy nagyot estig. Aztán pedig keresztanyu kisautójába 5-en bepréselődve jöttünk haza. Nekem csak a két autósülés között maradt középen hely, a derekamon körbe bekötött övvel, de élveztem. Sőt, túl hangosak is voltuk így 5-en ebben a kicsi autóban. Apával már nem találkoztam, mert délután és este is programja volt.

Pénteken pedig apa és anya jött értem az oviba. Sőt lufikat is kaptam,mert előtte a lidl-be voltak mamáék meg a tescoba, ami tegnap nyilt meg Vácon és nagy buli volt. Aztán keresztanyuékhoz mentünk ahol már Maja várt minket. Hát a délutáni játékba elég sok nyafogás, sírás és marakodás vegyült, keresztanyu szomorú is volt,mert hétfőtől elvileg Lilivel ketten a mamáéknál vagyunk, csak hát így mit fog velünk mama meg papa kezdeni... :s

A mai napot itthon töltöttük hármasban anyával,mert apának maszek melója lett. Meg hát 2 napja anya itthon sem volt, úgyhogy lett volna mit csinálnia a ház körül, nem beszélve az ebédről.. Mi igyekeztünk elfoglalni magunkat, de valahogy a sok játék helyett folyton csak a butaságok jutottak az eszünkbe... :s Voltam büntetésben párszor, a végén anya már a kezemre is rávágott,mert pisilés helyett a wc tetején álltam a légfrissítővel a kezembe mikor benyitott utánam... :s
Délután is itthon leszünk, de akkor már anya is le tud ülni közénk, reméli kevesebbet kell veszekednie. Közben elkészült a meggyes és a túrós rácsos is, nagyon finik anya szerint. ÉN majd ha felébredtem tesztelem le őket!

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Szerintünk,ha jól kipihened magad,nem lesz semmi gond.:))
Nálunk legalábbis így van,mi általában akkor veszekszünk,amikor én (Mia) nem alszok d.u.,akkor hisztis és kis rosszcsont vagyok.:s

Szép hétvégét Nektek,puszi!:)

Lori and Ruben írta...

Neked vege az ovinak, mig nekem csak most fog kezdodni:)
Az ido pedig mar megjavulhatna nalatok is. Otthon letunk alatt nekunk is jutott hideg-meleg, aztan visszajottunk es majd' megsulunk!
Lori es Ruben