2010. június 23., szerda

Lassan vége az ovinak


Utolsó hetemet töltöm az óvodában. Jövő héttől már összevont csoportok lesznek és Móni

néni meg Andi néni is szabadságra megy, így már én sem megyek. Pedig jobban telnének a napok, de majd anya igyekszik kitalálni nekünk minden félét. Na és sokat leszek mamáéknál is, mindjárt a jövő hetet ott kezdem hétfőn, és ha nem buta kisfiúként viselkedek, akkor egészen péntekig ott maradhatok majd.

A hét nem indult a legjobban az időjárás tekintetében, szinte eddig minden nap autóval mentünk mert esett az eső. Délutánonkét apa jött értem és itthon telt az idő,mert semmi egyéb program nem adódott. Anya főzött nekem gyurmát (úgy ahogy Bogár blogjában találtuk, és nagyon köszönjük a receptet, szuper lett) és az egyik délután egészen vacsoráig azzal ügyködtem. Tegnap pedig anya elővett egy 5 éves videót, amikor az egész család Horvátországban volt nyaralni, és azt néztük nagy áhitattal. Én is ott voltam már, igaz még csak 20 hetes manóként anya pocakjában :):)

Ma reggel végre napsütésre ébredtünk így elsétáltunk az oviba és délután is anyáék jönnek értem mert szép idő van. Holnap délután mamáéknál leszek, ovi után oda megyünk majd, reméjük tudunk az udvaron játszani egyet. És anyáék tegnap végre eldöntötték,hogy megérdemlünk egy nyaralást mi is, és le is foglalták a helyünket. Úgyhogy mostmár úgy néz ki,hogy Noszvajon foguk eltölteni 6 napot. Anya már nagyon várja, és szerinte mi is remekül fogjuk érezni magunkat.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Vege az ovinak nagy kar erte,biztosan nagyon szeretnel meg jarni na de azert jol jonn a vakacio is.

Ja es mostmar tudomassul vettuk hogy nem akartok tovabb olvasni minket es ezert nem is irtatok nekunk email cimet hogy meghivot kudhessunk.

Igy bucsuzunk tolletek.sziasztok

Móni írta...

Jó is a közös családi nyaralás. Mi jövőhéten megyünk 3 napra Erdőkertesre a Dédimamáékhoz, majd júliusba 1 hetet a Tiszán fogunk tölteni. Már mindenki eléggé be van sózva :-)
A nyáron 1x igazán összehozhatnánk egy talákozót ha van hozzá nektek is kedvetek.
Anna és Máté