2010. május 1., szombat

Takonykórság..







Hát nem múlt el.. még jobban rámtört.. pedig már azt hittük..

Így a ma délutáni babalátogatós programnak megint annyi lett nagy szomorúságunkra.

Tegnap viszont még egész jól voltam, anya ismét jött értem az oviba délben, csak az orrom fújtam kissé. Szépen aludtam is, nem volt köhögés, semmi. Ébredés után köhögtem, orrot fújtam, de nem volt vészes. Apa is befutott és miután szépen összeszedelődzködtünk, elmentünk Rétságra Barbi ballagására. Nem nagyon értettem mi fog történni,meg mit kell ott csinálni, de aztán bementünk a terembe, odaadtuk az ajándékot meg a virágot Barbinak. Aztán kint találkoztunk rokonokkal, és bár kezdtem kicsit túlzásba vinni a dolgokat, de anya még éppen idejében fülön ragadott és tisztázta hogy milyen viselkedést is vár el tőlem.. Ott volt Timi is, Barbi nővére, akinek decemberben született kisfia. Nagyon tetszett a kisbaba, megpusziltam az arcát többször és megsimiztem. A ballagás után a vacsira mi már nem mentünk,mert későre járt, így jöttünk is haza.
Az éjszakám nyugisan telt, Maja volt az aki sokat köhögött megint szegényke.. a foga és a nátha persze... De reggel tovább folyt az orrom és köhögtem is, így anyáék úgy döntöttek hogy lefújják a babalátogatást. És mivel az ebéd készen volt, ezért fél 10 kor összeszedelődzködtünk és lementünk a dunapartra, ahol Európafesztivál volt. Még mikor odaértünk kevés ember volt, de a végére megnőtt a tömeg. Láttam óriási teknőst, kajmánt, kígyót. Apával és Majával felültünk a dodzsemre és bementem a trambulinba is. Sétáltunk az árusok között, meg a duna-partján is, aztán jöttünk haza,mert már Maja fáradt. Sajnos most is köhögünk mind a ketten alvás közben, pedig most Majának vagy 3 órát kellene pihentetően aludnia... és hogy így mi lesz a jövő heti ovival??? :(

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nincsen a gyermeknek
Olyan erős vára,
Mint mikor az anyja
Őt karjaiba zárja.

Nincsen őrzőbb angyal
Az édesanyánál,
Éberebb csillag sincs
Szeme sugaránál.

Nincs is annyi áldás
Amennyi sok lenne,
Amennyit az anya
Meg ne érdemelne.

BOLDOG ANYÁK NAPJÁT KÍVÁNUNK! :)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Klasz lehettett a trambulin es a dodzsem is.Szegeny Kristof remelem hamar meggyogyulsz.puszika

Lori and Ruben írta...

Nagyon gyors jobbulast mindkettotoknek!
Jo kis programjaitok voltak. Es ahogy nezzuk, az ido is kedvezett hozza nektek:)
Lori es Ruben