2010. május 4., kedd

Köszöntés

Keresztanyunak végül megtartottuk a névnapját vasárnap délután. Maja nem volt túl rózsás állapotban, én már az orrfújáson kívül csak ébredés után köhögtem kicsit, de semmi extra nem volt. Az idő is kedvzett,mert a beígért eső elmaradt. Úgyhogy délelőtt itthon voltunk,mert apa dolgozott, de még ebéd előtt haza is ért, úgyhogy együtt ettük meg a vasárnapi ebédet. Ébredés után pedig mentünk Tímea névnapot köszönteni.
Keresztanyunak én adtam át az ajándékát. Volt sok fini süti, amiből csomagoltak is nekünk. És az utcán jót játszottunk,meg az udvarban homokoztunk. Kint bicikliztünk, motoroztunk. A szomszédból is átjött egy kislány és egy kisfiú, velük is jót játszottunk.

Tegnap pedig autóval kellett az oviba menni,mert esett az a buta eső... :s Bár én nem bántam,mert mostanában nem szeretek gyalogolni. VAgy autóval vagy biciklivel jó csak az utazás. Az oviban túl sokat járt a szám és kicsit rendetlenkedtem is,mert azzal jöttem haza, hogy az alvásnál a Móni néni elvette az alvós állatkáimat és nem aludhattam velük. Ma anya elbeszélgetett Andi nénivel hogy mi is történt, és kiderült, hogy az alvós állatok egy asztalon pihennek amíg a mesét olvassa az ovó néni. És csak az a gyerek kapja meg a végén, aki szépen végighallgatja a mesét, és előtte ügyesen átveszi a pizsamáját. Hát én most nem jeleskedtem ebben, így állatka nélkül kellett aludnom. (megjegyzem ez többször előfordul itthon is,hogy nem is kéri az állatot, úgyhogy akkora törést a gyerek lelki életében nem okozhatott ez, szerintem csak azt vette zokon, hogy őt is meg merte az ovónéni büntetni.. eddig azt hitte ezt csak én tudom. :):) )
Apa jött értem megint csak autóval mert délutánra is esett az eső. A délután többi részét pedig itthon töltöttük játékkal. Addigra Maja is kicsit jobb színbe került, és tologattuk a babakocsit, főztünk, apát etettük, kockával építettünk, mesét olvastunk, maszíroztuk egymást.
Vacsira fini tonhalas tésztát ettem amit anya ebédre készített ugyan de én kértem belőle vacsira.

Ma reggel pedgi mikor indultunk volna az oviba befutott keresztanyu, és elkísért bennünket. Mehettem végre bicóval és anya reméli,hogy a beígért eső csak 4 óra után fog érkezni és nem előbb. Délután is anya jön értem,mert Móni néninek ma van a névnapja, és anya hoz virágot, hogy meg tudjuk lepni őt!

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

SZia Kristof!
Orulunk hogy mar jobban vagy.
Lattom te sem szeretsz gyalogolni csak bicajozni.
Remelem nem lesz eso es bicajjal tudsz haza jonni az ovibol.
Hta nagyon rosz volt az ovoneni hogy elvette az alvos allatkadat.
Szegeny Kristof ,de azert tudtal alukalni is.
De jo hogy Maja is jobb szinbe van mar.
De sok nevnapot kell unnepelnetek.puszika

Lori and Ruben írta...

Orulunk, hogy jobban vagy! A szep napos tavaszban nem is jo betegesen lenni:) Na meg a bicajozni is csak ugy az igazi.
Lori es Ruben

Bea írta...

De szupi volt a park,azt hiszem én és élvezném.Ügyes vagy bicikli terén.
Bencikusék