2010. április 29., csütörtök

Lassan vége a hétnek..





Kellemes, szép idő volt minden nap, így a bicikli mindig előkerült az autóból. Ma nem aludtam ott az óvodában,mert apa korán emlent reggel és nem lehetett tudni mikor jön, anyának pedig Majával Veresegyházán volt jelenése fél 5kor. Így ebéd után értem jött anya, és itthon aludtam egészen háromig, amikor is felébresztettek,hogy itt a szunya vége.. :) És még anyáék nem voltak, addig én végre Anikóékhoz mehettem egy nagyot játszani Anikóval és Zolikával. Közben apa is befutott és ő is átjött. Anya a hét elején felfedezte, hogy a tv-ben megy a Thomas este, így már napok óta a fürdés után megnézem a Kiskirálylány és a Thomas c. meséket, aztán pedig apa vagy anya olvas még nekem egyet.


Egész héten készültünk az anyáknapi műsorra. Szerdán anya meg is kapta tőlem a személyre szóló meghívót ( egy szivecskére volt ráírva az anyáknapi meghívás és aláírva Kristóf nevében). Május 13án lesz nálunk az Anyáknapi és Évzáró műsor. Anyának nap mint nap mondok újabb verset, mesét éneket.. Apával azon nevetnek,hogy szerintük az egész csoport szövegét tudom kívülről, nem is kell több gyerek az anyáknapi műsorra, elég leszek én magam.. :):):)


Közben a héten egy adag takonykórság is rámszakadt.. Kedden este már tüsszögtem és mikor éjjel anya felkeltett pisilni, már orrot fújtam.. reggel pedig nagyon.. Ennek ellenére elmentünk az oviba. Az alvás nem nagyon ment, akkor kellett sokat orrot fújnom, de az éjszaka már megint nyugisan telt. És hála az oscillococcinumnak és anya másik csodaszerének, ma már sokkal jobb volt a helyzet.. :) Itthon alvás közben nem is köhögtem, csak ébredés után ,mert hát picit be volt dugulva az orrom és nyitott szájjal aludtam.


Holnap ismét jövök haza ebéd után, aminek örülök,mert ilyen már nagyon régen volt (jóformán csak az első beszoktatási időben) és éppen a hét elején kérdeztem anyát, hogy mikor fog eljönni értem délbe... Holnap pedig azért mert a ballagások miatt összevont csoport lesz az alvástól, meg hát mert mi is megyünk ballagásra 5 órára Rétságra, így anyának könnyebb lesz ha itthon alszunk, és mire apa megjön addigra összekészülünk, meguzsizunk kényelmesen.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi is kint töltöttük az egész hetet a szabadba :) Mi az a másik csodaszer??? Mert Anya is szereti az oscill......, de kiváncsi mi van :)
Anna és Máté

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu milyen mozgalmas napjaid voltak neked Kristof.Ugyes vagy hogy ennyi verset tudsz es minden ovis helyet eltudnad mondani a raeso versiket.De jo hogy nem az oviban kellett aludnod hanem otthon es meg jatszhattal is a szomszed gyerekekkel.
JO kis moka lehetett.
Szegeny Kristof orulunk hogy a nathad mar jobban van es el is mult mar.
Remelem a ballagas es az anyaknapi musor klasz lesz.puszika