2010. május 27., csütörtök

Süsü az egyfejű

Vasárnap, bár lemaradtam ez előadásról és a nyüzsgő tömegről, de volt szerencsém találkozni Süsüvel, és ami a legjobban tetszett, hogy a díszletek között bújkálhattam, szaladgálhattam. Süsütől megilyedtem és nem is voltam hajlandó a közelebb menni hozzá és fotózkodni sem akartam vele. De azért anya lefényképzte, hogy megörökítse nekem.





Ez a kis jármű is nagyon tetszett és persze a mozgólépcső is. Kár hogy pünkösd vasárnap lévén az üzeletek nem voltak nyitva.

A hétfői napot mamáéknál töltöttük, sokat játszottunk az udvaron. Mászókáztam, hajóhintáztam, autóztam, motoroztam és homokoztam főleg. Szépen eljátszottunk Lilivel,megbeszéltük ha valami bajunk volt. Semmi gond nem volt egyikünkkel sem :) Jól érezem magam, sőt, amikor este anya szólt,hogy ideje pakolni, akkor egy szó nélkül tettem.
A hét elszalad gyorsan, és a holnapi napot várom már nagyon,mert az oviban is gyereknap lesz. Az ovónénik színes programokat ígértek, és ebéd után jön anya értem,hogy a hétvégénk ne legyen olyan rövid.



4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon ugyes voltal Kristof hogy a mamanal szepen jatszotattok a Lilikevel es baj sem volt veletek,szep kis napotok volt a susu dologgal,meg sok erdekes dolgott lattal.pusizka

Lori and Ruben írta...

Micsoda egy jo fiu voltal akkor anyanak!!! Ugyi vagy, hogy igy szot fogadsz.
A Susus talaka meg egy nagy elmeny lehetett, megha kicsit feltel is.
Lori es Ruben

Móni írta...

Mi ezzel a Süsüvel nem is találkoztunk :( De nagyon NAGY és aranyos ez is :)
Anna és Máté

Bea írta...

Süsütől én is megijedtem volna.
BEncikusék