2010. május 23., vasárnap

Lusta voltam ezen a hétvégén..

Persze energiám bőséggel volt, de valahogy ennek ellenére nem akaródzott lemenni szombaton a családdal vásárolni, így mivel anyának nem volt kedve se az ordításomat hallgatni se veszekedni, így hátra hagyott bennünket apával itthon. Mi jól eltöltöttük apával. Játszottunk a habtapival, a számítógépen, néztünk videókat. FElmostunk és apa el is mosogatott, hogy anyának segítsen.
A déli alvás után, amiben még én vettem ki jobban a részemet, pedig összeszedelődzködtünk és elmentünk Lujziékhoz. MÁr több hete próbálták anyáék egyeztetni ezt a találkozást, de mindig van mi vagy Lujziék lettek betegek és ez megakadályzota. De most végre találkoztunk újra. Én kissé undok voltam, mert egymagamban akartam állandóan játszani, holott Lujzi nagyon szeretett volna velem közösen. Heni fini sütikkel, meg pizzával várt bennünket, amiket mindet meg is kóstoltam. 7 óra volt mikor elköszöntünk és eljöttünk,mert már Lorinak is fürdésidő volt. Nekem is nagyon tetszett a kisbaba, megsimiztem meg puszit is adtam neki, és mondtam hogy aranyos baba. Istvánék Lujzit akarták Majára elcserélni, de az annyira nem tetszett nekem, viszont abba belementem volna, hogy Lujzit is hozzuk haza és legyen két kistesóm. Csak anya nem tudja mit kezdtem volna a két csajjal.. :):):)
Hazafele az autóban megittam a kulacsom tartalmát, 4 dl vizet, úgyhogy végül tejet már nem kaptam,mert anya félt hogy éjjel baleset lesz belőle. Gyors fürdés és egy mese után már mentem is az ágyamba és nem kellett altatni :)

Ma délelőtt ismét itthon voltunk, bár az idő szép volt. Az eső persze nem ment el örökre,mert eddig mind a két nap kaptunk a nyakunk közé kor délután egy adagot belőle, jó nagy zuhi formájában.. Ma is mikor aludtunk 1 óra fele, egy hatalmas zuhi jött, aztán meg kisütött a nap.
A délutáni tervekben az szerepelt hogy találkozunk Süsüvel a Duna Plázában.. A város házikói,meg a királyfi , a sárkányfűárus még tetszettek is. Élveztem én is a bújkálást a házak között. De mikor megjelent Süsü, aki állítólag Vadkörtézni volt (?) akkor jó messzire mentem tőle és nem voltam hajlandó lefotózkodni se vele.. Mozgólépcsőztünk meg mászkáltunk egyet az elég kihalt bevásárlóközpontban, és után még visszamentünk a házakhoz. De mondtam apának, hogy ha jön a Süsü, akkor szóljon mert én akkor el akarok menni :) Itthon viszont azt kérdezgettem anyától,hogy a Süsü jelmezbe csak egy bácsi volt belebújva?.. Anya kérdezte,hogy szerintem hogy volt.. Mondtam hogy szerintem igen,mert a nyakánál látszott hogy a feje csak rá volt téve.. De arra nem tudtam válaszolni mikor anya megkérdezte, hogy akkor miért is féltem tőle. :)
Utána sajnos haza indultunk,mert már ahhoz kevés volt az idő, hogy elmenjük a Városligetbe. Itthon egy kicsit még játszottunk az építőkockákkal családilag, aztán jött a szokásos esti program és az alvás.

Holnap ha szerencsénk lesz akkor mamáéknál töltjük a napot. Én már nagyon várom! Főleg ha az udvarra is ki tudunk menni..

Nincsenek megjegyzések: