2010. május 21., péntek

Eléggé bezárava telt

Erről a hétről van szó,mert hát a sok eső elmosta a lehetőségét annak,hogy kidugjuk az orrunkat bár mikor is. Az oviban pl. egész héten nem voltunk kint.. :s Hétfőn és kedden anya vitt az oviba, de délután már apa szinte mindig autóval jött értem,mert hát ha addig nem is, de 3 órára tuti szakadni kezdett az eső... :s Nem szeretem.. De anya se,mert mostmár egyre jobban tapasztalja, hogy a buta viselkedésem nem csak itthon dívik ám, hanem az oviba is..
Tegnap újságoltam, hogy álltam az ebédnél,mert kisdisznó módjára ettem.. és azt is elmondtam hogy már másodszor állítottak fel. És az alvásnál sem kaptam meg ismét az alvós állatomat,mert előtte rendetlenkedtem. De az ovónénit jól kiakaszthattuk tömegesen,mert mese se volt. Erre pedig éveleje óta nem volt példa.. :o És persze tanultam csúnya szavakat, mutogatást, ami miatt folyton faggatom anyáékat,hogy mondják meg mit jelent.. de ők csak azt mondják,hogy nagyon csúnyát és ilyet csak a nagyon buta gyerekek csinálnak.. :(

Amúgy kedden délután apa gyerekei voltunk,mert anya fogorvoshoz ment. Előtte eljött értem, és mivel esett az eső, autóval persze. Szerdán apa jött értem és megúsztuk az esőt gyalog. CSak mire hazaértünk, addigra jött rá. De előtte még a postára is el tudtunk ugrani így 5 óra volt mire hazaértünk. Aztán Anikóékhoz ment át apa és én is mentem vele, bár a hazajövetel nem volt ilyen sima, cirkuszoltam egy sort, úgy hogy anya is hallotta a falon keresztül...

Tegnap itthon voltunk, apa lépett le fél 6kor, így anya fürdetett nekünk, és még Maját etette addig én mesekönyvet nézegettem. Aztán pedig elolvasta az egyik kedvenc Micimackós mesémet.
A mai nap is gyorsan eltelt. Mivel most éppen süt a nap és jó idő van odalent, így apával és Majával a városban sétálunk, és egy-két dolgot el is inéztünk, hogy a hosszú hétvége előtt holnapra már csak egy piaci látogatás maradjon. Aztán pedig abban reménykedünk hogy hétvégére ez a sok eső végre befejezi a folytonos esést, és lesz egy kellemes 3napos hétvégénk!



Én építettem, aztán bele is bújtam és ott játszottam. A fejem rendesen vizes volt mire előmerészkedtem belőle.. :)




Maja pedig állt felettem és kuncogott meg anyának mutogatta hova tünt a Kristóf...

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jokat mulathatatok ebben a sajat epitesu kis kuckoban,klasz lehetett.puszika
meg mindig varjuk az email cimet a veresizabella@citromail.hu ha akartok minket olvasni

Móni írta...

Sajnos mi is itthon voltunk a héten, de te nagyon jó kis kuckót építettél magadnak :) Ügyes vagy!
Anna és Máté

Lori and Ruben írta...

Na a bezartsagtol mi is meghulyulunk. Remeljuk mar csak szep idotok lesz, mint nalunk par napja.
Jo a hazad:)
Lori es Ruben