2010. május 17., hétfő

Eső ide vagy oda, biciklizni is tudtam

Szóval, csütörtökön lezajlott az anyáknapi, azaz inkább évzáró ünnepélyünk. Mert hát anyáknapi vers, ének nem sok volt, az összeállított műsorban még karácsonyi, mikulás vers is elhangzott és minden féle. Anya szerint aranyosak voltunk, és bár lehet hogy elfogult, de én mondtam a leghosszabb verset, a legtisztábban és a legügyesebben. Bár belesültem, a végét elhadartam és meghajlás nélkül elrohantam, de anya szerint nem igazán mutatták és mondták el az ovónénik azt,hogy a versek végén mit kellene tennünk,mert szerinte biztos hogy akkor nem felejtettem volna el. Ugyanis mostanában tőlük jobban elfogadok bármit, mint anyáéktól.
De édesek voltunk, jó volt látni ahogy szerepelünk, és a végén anyáék kaptak egy magunk által készített só-liszt gyurma virágot és egy képet, amin a tenyerünk lenyomatát örökítettük meg kerek papírtányéron. :) Anya ki is tette a falra az előszobában.
Hazafele jól megáztunk, főleg anya, és a mamáék egy picikét feljöttek hozzánk, bár csak beszélgettek, játszani nem játszottak velem, pedig én szerettem volna..

Pénteken délután anya egyedül jött értem az oviba,mert 2 cipőboltba el akart vinni szandit venni. Nem voltam túl lelkes, mostanában mindenen nyafogok, alkudozom és semmit sem csinálok akkor és úgy ahogy a felnőtt kéri.. A boltban pedig minősíthetetlenül viselkedtem anya szerint, aki nagyon szomorú lett mire hazaértünk,még sírt is... :( A szandit végül megvettük az egyiket, így már csak a jó időnek kellene megjönnie.. Ja és hazafele még az autóba is beültünk és a lidl-be is lementünk egy gyors vásárlásra, ahol a kasszánál csináltam a műsort, mert bár nem fértem a kosárhoz, de én akartam bepakolni a pultról, és nem értettem, hogy most anya csinálná gyorsan,mert pénztárnál hosszú volt a sor, és a pénztáros néni csak úgy szórt lefele a megvásárolt termékeket, hogy anya nem győzte a kosárba pakolni... :s
Itthon fini halacskát meg kukoricás rizst kaptam vacsira amit jó gyorsan megettem. Ehhez az is hozzátartozik, hogy még ki sem léptünk az oviból én már éhes voltam,mert hát a lekváros kenyeret (hogy azzal mi baj volt????) nem ettem meg, és ezen nyafogtam egész délután. Anya pedig közölte, hogy aki nem ettem meg az uzsit annak nem jár semmi...

Szombaton valami csodától vezérelve sütött a nap mikor keltünk regge. Így mivel apa dolgozott kimentünk mamáékhoz. És ha már nem esett, 10 óra után elindultunk a faluba. Így bicózhattam egyet.. Bár a játszótérre érve sikerült első körben páros lábban a sáros homokba csobbannom, így a játszótérről hamar el is lettünk navigálva mind a 3-an Lilivel együtt. Ő a mamánál aludt ezen a hétvégén, így közösen játszottunk... Volt amikor egész jól sikerült, volt amikor nem.
Anyáék alvás után Majával bementek Pestre szandit venni,mert neki még nem sikerült, én meg maradtam mamáéknál. De keresztanyu azt mesélte anyának,hogy nem igazán tudtunk Lilivel ketten játszani, csak a marakodás meg a durca ment egész délután... :( Nem is tudja anya, hogy nyáron hogy hagyjon így bennünket együtt a mamáéknál,mert mama agyvérzést fog kapni tőlünk 4-5 nap alatt...

A vasárnap itthon telt,mert az eső nem akarta abbahagyni az esést, szombat déltől csak úgy szakadt. Anya sütött palacsintát, fini halászlét főzött ebédre. j

A mai reggel sem volt különb az időjárás szempontjából. Így anya megkérte keresztanyut hogy jöjjön és vigyázzon Majára még engem elvisz az oviba és vásároln néhány fontos dolgot. Délután pedig apa fog értem jönni majd.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Nagy dícséret jár neked az anyáknapi műsorért!!!
Én is kaptam már szandit,de anya azt mondta hogy lehet hogy nyárra inkább gumicsizmát kéne venni....:s
Bencikusék
Ui:én is kezelhetetlen vagyok néha,még a szám is vissza jár olykor.

Lori and Ruben írta...

Biztos edes lehettel az ovodai verseddel!
Hat hogy mennyi eso esik nalatok mostanaban!!! Tiszta Anglia:) Itt most jo idot igernek, remeljuk vegre igazuk is lesz.
Anyat meg ne idegeld feleslegesen. Legyel okos, mosolygos fiu, akkor olyan szep vagy:)
Lori es Ruben

Mia és Maja írta...

Édes lehettél az oviban,Anya biztosan nagyon büszke volt Rád,hogy ilyen ügyes voltál!:))
Nálunk most Maját "neveli" anya,mert M.mama egész délelőtt kényezteti,d.u.meg amikor anyáék hazaérnek a munkából,Miácska meg a bölcsiből,nem bírnak vele,olyan kis raplis lett...:o:s
Meg is mondta anya a M.mamának,hogy amikor visszamennek,ő egyedül nem bír majd kettőnkkel,és megtiltotta,hogy így elkapassa Maját!

Ezt a blogba nem írjuk le,de anya nagyon haragszik emiatt a M.mamára...:s

Puszika Nektek!:)