2010. június 2., szerda

Gyereknap és a múlni nem akaró köhögés

Mert hát persze napközben rossz vagyok mint az ördög, mutatom a butaságokat a kicsinek, amit ő, mint jó tanulódeák meg is jegyzi és abban a pillanatban utánoz is... anya nagy örömére.. De a déli alvásnál meg rámjön a köhögés - olyan amitől anya egész nap szenved - és ma pl. az ebédet is sikererült viszont látnom ennek örömére... :sEzen kívül némi orrfolyással szenvedek.. na most akkor hogy a csudába lehet így oviba menni, azt mondja meg nekem valaki.. Na meg azt,hogy mi a jó túrótól jön ez ránk folyton...

A hétvégén jól telt hiszen anyáék gondoskodtak róla hogy duplán is gyereknap legyen.
Sőt, triplán,mert péntek délután csodás idő volt, így mentünk mamáékhoz, ahol ehettem epret.. amit nagyon vártam, de nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Sajnos az esőtől szép nagyok lettek, de a napsütés hiján savanyúak... :s Nem ízlett.. De jót játszottam kint az udvaron amit élveztem

Szombaton délelőtt családilag elmentünk a főtérre, ahol sok érdekes programot szervezett a könyvtár. Csodás idő volt majd odasültünk a térre. Készítettem könyvjelzőt, festettem kavicsot aztán apával csináltunk ostort is. Előtte meghallgattuk a váci fúvószenekar koncertjét. Nagyon tetszett a dobos bácsi és a karmester, főleg őket figyeltem. Aztán pedig a Mesél az erdő c. színdarabot néztük meg anyával, Maja és apa közben leléptek.
Itthon alvás és délután játék volt a program.

VAsárnap volt az igazi gyereknap a művelődési házba, ahova Lili és keresztapu is jöttek. Megnéztük a tűzoltó autót és a mentőautót, a táncoló nagylányok műsorát. Kipróbáltunk néhány érdekes játékot amik a fizika törvényeit akarták bemutatni a gyerekeknek. És beültünk egy terembe ahol makettkiállítás volt és két bácsival lehetett műanyagból és papírból is maketteket készíteni. Apával közösen kivágtunk egy kicsi Eiffeltornyot és összeragasztottuk. A végét már untam, de az elején nagyon lelkes voltam.
A délután program újra csak itthoni játék és egy kis rendrakás volt. Anya pedig vacsira fini kakaóscsigát és túrósbuktát sütött, amiből alig tudtam megállni,hogy betegre ne egyem magam.

Éjszaka általában aludtam, csak 1-1x jött rám egy köhögés. Az egyik éjjel hánytam is. Aztán volt hogy csak reggel ébredés után volt nagyon rossz..

Hétfőn egész nap mamáéknál voltam mert így anya nem mert oviba vinni, ráadásul ő is nagyon vacakul volt. És hát mivel Maja délben csak 1x alszik, így már azt sem tudja megoldani ,hogy alvás előtt értem jön,mert Maja nem bírja ki fél 1-ig ébren.
Mamáéknál sem a legjobbik formámat hoztam, így estére anyát jól el is szomorítottam és fel is dühítettem. DÉlután kimehettem játszani mert nem esett, bár buta szél fújt és hűvös volt, de motoroztam autóztam, beültem papa UAZ-ába, ettem epret uzsira. De dédivel voltam kint és bizony én nagyon csúnyán viselkedtem,. Nem fogadtam szót dédinek, visszafeleseltem neki.. Mikor ezt anya este apának elmesélte, apa letiltott az esti meséről annyira elszomorodott ezen... :(

Kedden és ma sem voltunk sehol,mert anya tegnap éppen csak ebédet készített nekünk, még mosogatni is apa mosogatott, olyan ramatyul volt. Ráadásnak egész nap esett, így nehéz lett volna bárhova is menni.. Ma is inkább itthon maradtunk. A hét többi napja még képlékeny, de valószínű, hogy ez után a fél órás alvás után viszontlátott ebéd kapcsán, holnap sem megyek oviba, hacsak apa nem marad itthon szabin és nem jön el értem ebéd után...

2 megjegyzés:

Móni írta...

Sajnájuk, hogy ilyen vacakulvagy, de a vasárnapi és szombati program csodásan hangzik :) Én is szeretem utánozni Mátét ha valami butaságot csinál :)))
Anna és Máté

Lori and Ruben írta...

Szegeny mano, de beteg vagy megint! Nagyon gyors jobbulat nektek.
Remeljuk a jo ido eler vegre benneteket, mert ez az esoezes mar kiabrandito. Tenyleg osszekeveredett az idojaras:)
Lori es Ruben