2010. április 20., kedd

Séta Majával, mamáék itthon

Hétfőn végül nem mentem reggel oviba,mert szakadt az eső, és anya úgy döntött,hogy elvisz azért a doktornéninknek megmutatni a biztonság kedvéért. Szerencsére az eső elállt mire indulnunk kellett és a délelőtt is jól telt,mert okosan viselkedtem. Szépen beszélgettem Majával, elmagyaráztam neki a dolgokat, ő okosan bólogatta az igent, vagy rázta a fejét... anya meg majd meghalt a nevetéstől néha rajtunk.. A kis törpe úgy tud utánozni, mászik az asztal alá is ha hívom. Én ezt élvezem, anya meg csak néha kis pincsikutyának hívja Maját. :)

A doktor néni megnézett,meghallgatott és azon csodálkozott, hogy a bal fülem, amit fájlaltam teljesen tiszta, a jobban lát némi pirosságot. De mondta, hogy anya adja csak tovább a homeopátiás golyókat és ha más tünet nincs, nyugodtan mehetek óvodába.
A doktor nénihez gumicsizmában mentem,mert hát egymást érték a tócsák. És nagyon élveztem, hogy belemehetek mindbe. Aztán anyának még vissza kellett szaladnia,mert közben Maja tápi receptjét elfelejtette, és nekem engedélyezte, hogy az épület előtt (egy udvarban van több rendelővel együtt) a tócsában ki-be sétáljak. Boldog voltam. :d Hazafele pedig fogtam Maja kezét mert megengedte és minden második járókelő rajtunk mosolygott.. gondolom azért mert szépek voltunk.. A pékség előtt kicsit kihoztam anyát a béketűrésből az érthetetlen viselkedésemmel.. De vettünk virágot Andi néninek, amit ma lelkesen oda is adtam neki, ő pedig nagyon örült. Utána mentünk csak haza.
Ebéd, alvás és délután nyűglődés és játszani próbálás volt a program. Aztán jött Barbi és ha hagyta volna, én ki is sajátítom egyből.. Feljött velem az emeletre és mindent megmutattam, elmondtam hogy korábban nem parketta volt, hogy anya hol alszik nagy ágyon, hogy Maja pelenkázója felett a szalma pillangókat mama fonta.. megmutattam a fürdőszobát, meg hogy melyik az én törölközőm. Szóval mindent tud már BArbi.. :) Aztán kegyes voltam és hagytam hogy néhány mondatot mással is beszéljen, de hogy nem mélyedjenek túl bele a beszélgetésbe, minden 3. mondatba belevágtam... biztos ami biztos.. Bár anya nem igazán díjjazza ezeket a tevékenységeimet, igyekszik leszoktatni róla.. Talán majd egyszer..

Ma reggel pedig mehettem az oviba, ennek örömére elvittem a motoromat amit a "nyuszi tojt" (szegény nyúl! :)) Délelőtt festettünk, ez látszott a felsőmön is.. amitől anya boldog volt. Aztán voltunk kint a szép idő örömére és motoroztam.
Anya pedig autóval jött értem mert mentünk mamáékhoz, akik előző este értek haza Erdélyből. Ott pedig ismét örömömre játszhattam az udvaron.. A homokozót egy nagy gumi darabbal szokták mamáék betakarni. Na most ezen a gumin állt az eső azaz tócsák díszítették és sárga, lehullott aranyessővirágok... Én meg lapátoltam .. :) Motoroztam, bicikliztem, autóztam, jól éreztem magam. Mamáéktól kaptam egy sakktábla készletet, nagyon tetszett!
Itthon pedig igyekeztem gyorsan vacsizni és a fürdés után a számítógépen Vizipók-csodapókot meg Frakkot néztem. :) Mióta kaptam a nyuszitól egy Frakkos diafilmet, azóta már százszor kellett elolvasni, és nagyon megtetszett nekem ez a mese. Örültem hogy anya a mesetv-n megmutatta, hogy van ilyen mese is.

Csütörtökön pedig vár a fodrász néni,mert anya szerint a másfél hónap alatt jó nagy loboncot növesztettem megint.. hiába a táptalaj.. :):):)

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

SZiasztok!
JO kis napotok volt,edesek lehetetek Majaval kezenfogva setalva.
DE jo hogy neha ovi helyett mamiekhoz mensz.Ugyes voltal a doktorneninel es hat a tocsaba lepes ismeros nekunk is.
A hiszti nem semmi nalad.
Szegeny Barbie mostmar ismeri a hazatok minden sarkat.
AZt hiszem Kristof te jo lennel idegenvezetonek.
Jo hogy mar jarsz oviba.puszika

Mia és Maja írta...

Jujj,de édesek lehetettek Majával,ahogy kézenfogva sétáltatok.:p:))
Mi is szoktunk,de nem mindig,mert képzeld el,Maja nem mindig akarja megfogni a kezem és én ilyenkor szomorú vagyok...:(
Persze,van ez forditva is...;)
Amikor nálunk vendégek vannak,mi is úúúúgy felpörgünk,hogy a felnőttek nem igen tudnak tőlünk beszélgetni.:s

Majd nézzetek be hozzánk,dijak várnak Rátok!:)
Puszi!