2010. április 22., csütörtök

Bicó












Ismét előkerült, hogy az eső elvonult és tegnap meg ma is már azzal mentem oviba. Tegnap ovi után mentünk ismét a térre és kerekezhettem. Aztán tovább sétáltunk mert Maja kicsit behergelte magát és a Dóm téren kötöttünk ki, de a nagy placcon ott is lehetett tekerni,meg szedtünk anyával virágot, aztán pedig a lépcsőn mászkáltunk le-fel apával meg Majával.


Kaptam egy tejszínhabot is anyától cukorkával,mert fagyit még nem akart venni.

Itthon fini túrógombóc várt vacsira.


Ma reggel nem nagyon akaródzott felkelni.. Apát kerestem és mivel nem volt, közöltem anyával (háromnegyed 7kor..) hogy megyek vissza aludni. És elég dühös voltam hogy anya nem hagyta. De végül az oviban örültem hogy mentem,mert ma van a FÖLD NAPJA és érdekes dolgokkal készültek nekünk az ovónénik. Zöld ruhába kellett menni, vittünk virágpalántát meg palackot, amit össze fogunk zsugorítani..


Délután pedig anya jön értem egyedül,mert megyünk a fodrász nénihez. Gyorsan nől a hajam, és anya sűrű üstökét örököltem, így mostmár kezd melegem lenni benne... főleg tegnap is, amikro a szél miatt muszály volt a sapit feltenni, anya féltette a fülem, de alatta meg melege volt a fejemnek..

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Te Kristof mar akkora nagy legeny vagy a kepeken!
Jo is az a bicajozas, majd egyszer talan nekem is lesz egy olyan nagy, egyelore be kell ernem a triciklimmel:)
Lori es Ruben

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu de jo lehetett bicajozni es jatszani a napsutesben.Edesek vagytok a kepkene.puszika