2010. április 18., vasárnap

Elmaradt látogatás

A péntek éjszakám katasztrófális volt. Még mikor anya jött fél 11kor aludni, akkor is csak forgolódtam. Aztán egy idő után végre kinyögtem, hogy fáj a fülem. Tettünk rá sót, amit nagyon nehezen viseltem, anya előkotorta a homeos bogyóit, és talált olyat ami fülre való. Aztán már fél 1kor nurofent is kaptam fájdalomcsillapítás címén, és utána sikerült csak elaludnom.
Reggel viszint a legnagyobb virgonc módjára ébredtem, anya csak lesett! :o Azt mondtam nem fáj a fülem és nincs semmi bajom. A reggelinél kiderült,hogy ha meghúzogatom vagy nyomom akkor azért fáj az a fül, és fél 11-re 38,1 lett a hőm. Akkor megint kaptam nurofent, de azóta kutya bajom.
Ki érti ezt. Anya adja szorgosan a homeos bogyókat, azóta már vett a patikában egy másikat is. De végül a szép napsütésben tegnap délután elmentünk a temetőbe, dédimama szülinapjának évfordulójára egy szép boglárkát ülettünk a sírra. Aztán pedig a Kresz parkban tekerhettem a biciklit. Libikókáztam is Majával meg apával,meg Maja után a csúszdán is lecsúsztam egy párszor. Semmi bajom nem volt. Keresztanyuékhoz beugrottunk a tejfölünkért és sajtért, aztán pedig jöttünk haza.

Az éjszaka teljes nyugalomban telt, leszámítva azt,hogy este ismét negyed 10ig mászkáltam lefele különböző ürügyekkel... amitől anya haja lassan őszre vált. De reggelig egy szó nélkül, láz nélkül aludtam. Regggel anya kérdésére az volt a válasz,hogy nem fáj a fülem. És mivel apa dolgozott, anya meg már fél 7kor bedugta a csirkecombokat a sütőbe, így fél 9re elkészült az ebéd és lementünk hárman a vásárba.
Nagyon sok ember volt, alig bírta anya tolni a babakocsit, de én nagyon okos gyerekként viselkedtem. Előtte is itthon,mert nem rontottam a húgomnak, sőt szépen, okosan magyarázatm neki a dolgokat és el is beszélgettünk. Anya csak mosolygott és örült a szíve, azt mondta.
A vásárba is szépen fogtam a babakocsit és mentem anya mellett. CSa százszor kérdeztem meg mikor megyünk az állatokhoz, és onnan meg alig lehetett elvonszolni. Volt ott napos csibe, kiskacsa, kisliba, nyuszikák, busik, bárányka, kakas, tyúk. :) Nagyon tetszettek.
Hazaérve éppen csak végzett Maja az ebéddel mikor apa is befutott,aminek nagyon örültünk.Most így együtt alszunk.. :) csak anya "virraszt" a gép mellett :)

És hát mivel a fülemről nem tudni mi is az igazi helyzet,mert bár szombat délelőtt apával elmentünk az ügyeletre, de ott a gyerekorvos csak nyafogott,hogy ő nem fülész és nem tudja, és menjünk Pestre a fülészetre - ahova nem mentünk -, így végül lemondtuk a látogatást Lorihoz és Lujzihoz, pedig már nagyon készültünk rá. Így a délutánunk szabad, amit valószínű a szabadban töltünk majd el.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napotok volt leszamitva a lazat es a fulfajast.
Szegeny Kristof alig jsz helyre egyik betegsegbol maris jonn egy masik nyavalya.
De jo hogy utana nem lett tobb laz.
Biztosan jot jatszottal a jatszoteren.
Kar hogy lemondtatok a latogatast.puszika

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Ja es 2 dijunk van szamotokra.

Lori and Ruben írta...

Akkor te is kezdesz okosodni! Nalunk is vannak mostansag latvanyos javulasok, de azer neha-neha meg csak tekerek Ruben fulen egyet, meglokom, racsapok...
Josz hozzam? Okes:)
A fulecskeddel meg remeljuk nem lesz semmi baj!
Lori es Ruben