2010. március 28., vasárnap

Tavaszváró, húsvétváró




Anyával befejeztük a nyuszik festését tegnap.. azaz az utolsó három rám maradt, még anya előkészült a mai menühöz és a sütikhez a konyhában, Maja pedig aludt. Aztán mikor mindenki aludt délbe, anya kivágta és az ablakba felragasztotta a nyuszikat. "Fűvel" és a megfestett tojásokkal dekorálta őket... apának is nagyon tetszettek a remekművek.


Mivel apa sajnos tegnap is dolgozott, így hármasban voltunk, és a napunk itthon telt,mert apának autóval kellett mennie. De ébredés után meguzsiztunk, aztán felkerekedtünk,mert annyira szerettem volna lemenni focizni apával. Elmentünk a postaparkba, ahol homokoztam, csúszdáztam, futkároztam, fociztunk a füvön apával, és bicóztam,mert természetesen a biciklimmel mentem. Sajnos a napocsak már nem sütött, így nem volt túl meleg, de én jól éreztem magam, és Maja is élvezte.
Hazaérve vacsizás és esti Pom-pom nézés volt még a program. Aztán az időátállításnak köszönhetően aludtunk egészen negyed 8ig... :)


Délelőtt még anya a sütiket és a kacsacombot sütötte mi apával játszottunk, Forma-1-et néztünk, mesét olvastunk. Aztán ahogy Maja felébredt felköszöntöttük a névnapja alkalmából. Majd a fini ebédből is betermeltem bőven.. nagyon ízlett a kacsacomb és a párolt káposzta is.. Aztán pedgi meg kellett anya egyik sütijét kóstolni , pedig már durranásig tele volt a hasam.. :) A déli alvás után pedig várjuk a vendégeket, akik szintén Maját köszönteni jönnek..


Holnap újra ovoda, legalább is reméljük,mert anyának tegnap ütött szöget a fejébe, hogy valamikor most lesz a húsvéti szünet, és nem tudja, hogyan fog ez történni az oviban...


2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon szepek letek a nyuszik igazan hangulatossa teszi a lakast.Ugyes vagy hogy te is segitettel festeni.puszika

Lori and Ruben írta...

Ugyik vagytok ezzel a dekoralassal. Mi meg sehol sem vagyunk:)
Lori es Ruben