2010. március 26., péntek

Itthon töltött hét ismét







Szerencsére az irdtalan köhögős szombat után egy nyugisabb vasárnap következett. És mivel a köhögésem elég hamar hurutosra váltott így a hányásokat is megúsztam.. Alvásnál kínzott főleg még vasárnap meg hétfőn, kedden, de szerdán már egészen jól voltam. Mivel a héten pénteken nem volt ovi, ezért nem mentem végül egy napot sem. Majd hétfőtől....



Itthon a napjaim főleg látványos unatkozással, anya-bosszantással teltek.. Pedig anya annak ellenére hogy belekezedett a tavaszi nagytakarításba, hogy vasárnapra minden szép tiszta legyen mire jönnek a vendégek, igyekezett velem is foglalkozni. De nálam ismét visszatért a toporzékolunk, és hisztizünk mindenért.. Ehhez pedig a szemtelenkedés és a nyelvnyújtogatás - igaz enyhébb formában, de anya a falra mászik tőle - társult, amit az ősök nem tolerálnak. Azaz inkább anya,mert apából semmit nem láttam a héten jóformán.



Sokat voltunk lent, játszottam egy jót a főtéren is kedden. Szaladgáltam, kavicsot gyűjtöttem, fogtam Maja kezét és vezetgettem.



Szerdán az idén először végre előkerült a brinba, amit már vagy 2 hete emlegetek, és nagyon élveztem hogy tekerhetek. Keresztanyuék előtt az utcán mentünk saroktól sarokig. Lili motorral,mert nehéz volt neki tekerni, én meg biciklivel. Keresztanyu és anya az egyik saroknál álltak, apa a másiknál. EGyszer igaz le lettem szidva rendesen,mert mikor kibabálták a nevem nem álltam meg,csak még jobban tekertem. Haza sem akartam jönni, akkor is kezdtem a durcát és a hisztit, de keresztanyu hamar leszerelt. Jól éreztem magam nagyon.


Tegnap pedig rengeteget lehettem az udvaron,mert mamáéknál voltunk. Délelelőtt homokoztam, játszottam a 4kerekű járgánnyal, de papa sajnos még nem vett rá láncot, úgyhogy nem lehet tekerni, csak lábban hajtani. Megnéztük az állatokat, megetettem a nyuszikat, összeszedtem a tojáskát a tyúkoktól. Aztán még Maja aludt, anyával kerekeztünk egyet a faluban. Azaz csak én, anya meg igyekezett utolérni.. :):)


Délbe megjött Lili is az oviból, úgyhogy délután, mikor mindenki - kivéve Maját - kipihenten felébredt mentünk újra ki. Nem volt már olyan verőfényes napsütés,meg a szél is bolondabb volt de bennünket nem zavart. Hintáztam a csónakhintán, motoroztam, négykerekűztem, homokoztunk, mászókáztunk. Jól elvoltunk.


Csak már mikor be kellett menni akkor szaladt el velem a ló. Odabent nagyon nagy bohóckodásba kezdtünk Lilivel és nem tudtuk hol a határ. A végén anya a sarokba térdeltetett amiért én irdatlan ordításba kezdtem.. de hát nem volt kegyelem. MIután lenyugodtam viszont már csak annyi idő maradt, hogy pakoljunk,mert jöttünk haza..


Apa a fürdés végére ért haza csak,mert keresztanyuéknál ásott és keresték papával együtt a csőtörés okát és helyét.


Ma is nagyon szép napsütéses idő volt, így sétáltunk meg vásárolgattunk egyet a városban 11 után mikor Maja felkelt.


Viszont anyával a héten kreatívkodtunk is. Kedden tojáskákat festettünk, amikre matricát is ragasztottunk mikor megszáradt és a hurkapálcikák segítségével kitűztük az ablakban lévő virágok mellé. Meg a dohányzóasztalra is került anya broméliája mellé. :)


Szerdán és ma pedig nyuszikat festettünk amiket az ablakba fogunk kirakni. Anya szépen kipucolta az ablakot, úgyhogy a húsvétváró nyuszik jól fognak benne mutatni.. :)

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Édesem... remélem a betegségek végleg eltünnek a téllel!
Puszi

Móni írta...

Nem egyszerű dolog mindig programokt kitalálni, hogy lekössük a gyereket! Én is már nagyon vártam a tavaszt, a jó időt, hogy tudjunk játszóterezni és nagyokat bicajozni, csavarogni :) Nálunk a bicajozás úgy müködik, hogy mindig megmondom meddig mehet PL. a kukáig, a piros kocsiig stb. Anna motorral követi Mátét és ő is mindig megáll :) szerncsém van.
Anna és Máté

Lori and Ruben írta...

Akkor te is egy ordogfioka vagy? Es en meg meg sem tudok szabadulni Loritol:) Jo lesz majd szeptembertol a fel napos suliban, kicsit talan konnyebb lesz.
Itt is szeles a tavasz:( Nekunk anyaknak semmi sem eleg jo, mi? :)
Debi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Anya nagyon ugyes hogy mar mindennel kesz van,mar nyuszikat es festett tojast keszitetek.Kristof te nagyon ugyes fiucska vagy hogy mar egyedul bringazol de azert fogadj szot az anyukadnak mikor szol megkell allni.Biztosan nagyokat jatszotatok kinn az udvaron klasz lehetett/Remelem mar vegre elmulik az a franya betegseg tolletek.puszika