2010. március 20., szombat

Helyzetjelentés





Az apa nélküli napok lassan teltek. Mikor jöttünk haza az oviból mindig megkérdeztem,hogy apa otthon vár-e bennünket. Aztán egyszer délután is,hogy csak vacsira vagy fürdésre jön haza? Még nem értem annyira mit jelent, ha valaki több napig távol van. A kedd és a szerda számomra kellemes volt, anyáék szenvedtek csak.. Jól éreztem magam az oviban. Voltunk sétálni is a dunaparton a csoporttal. Kirakóztam, autóztam játszottam 1-2 gyerekkel is egy keveset, motorzotam az udvaron. Nagyokat aludtam és megettem szinte mindent.. Kedden még mamáéknál is voltunk ovi után,mert anyának fogorvoshoz kellett mennie. Maja aznap gyalog jött be értem a csoportszobába, én meg gyorsan odahívtam mindnekit,hogy nézzék meg milyen ügyes az én Simák Majám. :) (mert hát autóval voltunk, és nem a babakocsiba bekötve látták csak a lányt, hanem a saját lábán közlekedve) Szerdán már szörcsögtem fújtam az orrom. Anya reggel elvitt,mert remélte hogy kevéssel megússzuk, de estére már nagyon folyt az orrom, így a hétre ennyi volt ismét az óvoda a számomra... :(


Csütörtökön egész nap csorogott az orrom. Szép idő ide, vagy oda, nekem 1 csomag zsepire volt szükségem. Elmentünk a dokinénihez is, aki csak sima megfázást könyvelt el, és nem is látta súlyosnak a helyzetet. A fő katasztrófa az nálunk, hogy a náthából jön ez az irdatlan köhögés, ami ma egész délelőtt szinte megállás nélkül kínozott bennünkt, főleg engem... és ez gyötrelmes.. A szerda éjjel és a csütörtök is ennek ellenére viszonylag nyugisan telt. NEm úgy a tegnapi.. féjjel fél 1-től Majához ugráltak anyáék, aztán fél 2kor én kezdtem a köhögést. Amit másfél óra orrfújás és köhögés követett. Aztán reggel 5-től folytattam és délig szinte megállás nélkül köhögtem.


Pedig tegnap egész nap mamáéknál voltunk. Sokat voltam kint az udvaron, a finom meleg levegőn. Délelőtt is amikor Maja is kint volt velem, és délután is papával. Aztán apa is befutott. Segítettünk dédinek a virágágyások körül. Motoroztam, papa összerakott egy 4 kerekű kisjárgányt is, amit szintén kipróbáltam. Talicskáztam, nagyon élveztem és csodás napsütés volt végig.. Sajnos ez nem hatotta meg a köhögésemet.. :(


Ma eddig egy joghurtot és egy banánt bírtam megenni... és mostmár lassan 2 órája alszom, érdekes mód nagyon keveset köhögve.. legalább most pihenek egy kicsit.. Délelőtt anya vásárolni volt, de apa mondta, hogy szinte megállás nélkül köhögtem, rossz volt hallgatni.


A mai napi köszöntésről is lemaradtunk így, apa egyedül vitte el az ajándékokat Titának és Lacinak.


A jövő héten pedig lehet hogy ismét ovi nélkül telnek majd a napjaim... anya kissé tanácstalan.. Mert hát jövő vasárnap Majácskánk névnapja lesz, és jó lenne ha addigra mindenki kikupálódna..

4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Már megint betegek vagytok?:o:((
Most mi is.:s:(
Mia sem megy péntektől bölcsibe,mert lázas volt és ő is csúnyán köhög.:s:((
Gyógyuljatok meg ti is nagyon gyorsan!!!
Puszika!:)

Bea írta...

Drukolunk hogy joban legyetek!!!!
Bencikusék

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon sajnalunk draga Kristof hogy mar megint beteg vagy.De azert jo hogy kinn is tudsz lenni a jo meleg napsutesben.Nalunk is gyonyoru ido van mar.Szornyuek lehetnek azok a kohogesi rohamok.De jo hogy voltal azert oviba is,nagyon sokat betegeskedsz kicsi Kristof.Edes vagy a kepeken,gondolom klasz volt a mamaeknal es a 4 kereku jargany kiprobalasa is szuper lehetett.puszika es gyogyulj meg nagyon hamar

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Blogdij var ratok 3 darab.puszika