2010. március 16., kedd

Apa 4 napig itthon volt velünk

Aminek nagyon örültem,mert folyton csak őt nyaggatam. El tudtam volna viselni ha csak velem foglalkozik.. persze ez nem így volt,így azért hiszti is adódott a részemről. De összességében az elmúlt napokban az okosabbik oldalamat vettem elő, aminek anya nagyon örült. Reméli így lesz ez a héten is, amikor apa nélkül töltjük a napjainkat.
Pénteken vásárolni voltam apával. Rengetegen voltak, ismerősökkel is összefutottunk de én élveztem. Az eső esett, mondjuk ennek annyira nem örült senki. Délután anya a nyamvadt időre való tekintettel sütött palacsintát hogy jobb kedvünk legyen.
Szombaton délelőtt apáztunk,mert anya végre kimozdult és elment vásárolni. Nem érezte a legjobban magát, de neki is volt néhány elintéznivalója. Aztán pedig sietett haza hogy a fini pizzát befejezze nekünk. aApa végül délutánra lelépet és vagy ezerszer megkérdeztem mikor jön haza, de Laci öccsének kellett segítenie, és csak fürdésre ért haza.
Vasárnap együtt töltöttük a napot. Azt az időt leszámítva amíg Majával a sürgősségin volt apa. Egy nagyon jót társasoztunk délelőtt még Maja aludt. Először a beszélő Monopoly játékommal utána pedig a Kisvakondos társassal. És mind a kettőben én nyertem! 10 cm-re lebegtem a földtől.. (pedig nem csaltunk. :):) )
Aztán uzsonna közben még egy muffint is bekevert anya, amiben nem nagyon tetszett a végén az aszalt őszibarack - pedig korábban szerettem - de azért vacsira azt ettem vasárnap és hétfőn is egy pohár joghurttal egyetemben.
A hétfői napot pedig mamáéknál töltöttük. Most tarottuk meg papa névnapját (Zoltán),mert eddig a betegeskedések miatt nem volt rá mód. Kellemesen telt a nap, az ember kedve is jó volt mert még a napocsika is sütött, csak sajnos nagyon hideg szél fújt, így kimenni nem tudtunk.
De bent fergetegesen jót játszottunk Lilivel. Olyan okosan és szépen megbeszéltük a dolgokat,hogy anyáink csak ámultak..
Mama fini ebédet készített...


Aztán közösen pötyiztünk is Lilivel.

Építettünk sátrat is, ott bújkáltunk a hálóban a 2 ágy közé terített takaró alatt.
Uzsira ettünk almát és megkóstoltuk a sütikét ami a legjobban tetszett a szemünknek. :)




Délután pedig apával és keresztapával is játszottunk egy jót. Csináltunk kötélpályát és azon csúszott a megépített kis hinta. Hol egy kiwit hol autót szálított..


Kellemes nap volt. Este Pom-pomt néztem, és ezúttal nem jöttem le még fél 10kor is, mint vasárnap este, hanem egyből elaludtam.
Ma pedig anya és Maja vittek reggel az oviba, aminek felettébb örültem. Az ovónéni azzal fogadott bennünket,hogy fényképész jön ma.. Hát anya nem öltöztetett ünneplőbe, de legalább meg leszek örökítve, ez a lényeg..

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Jo is apaval egyutt lenni par napot! Majas esetet viszont sajnaljuk:(
Ugyi vagy, hogy nem bosszantottad anyat. Es nagyon jok a kepek! A mamanal evosod olyan igazi Kristofos csibeszes:)
Lori es Ruben

Móni írta...

A süti nagyon jól néz ki az biztos :) nyam nyam .... Hol lehet olyan "pötyi" játékot kapni? Mi a neve pontosan?
Anna és Máté

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepeken Lilikevel es milyen jol megvagytok egyutt.Szepen jatszottok.Biztosan nagyon apas vagy ha egyfolytaba csak apat akarod.Klasz lehetett a vele kettesben toltott bevasarlas.Nevnapi koszontes az is jo lehetett a rosz ido ellenere.Nalunk meg nem esett de kb olyan 8-10 napja gyonyoru napsuteses idonk van,nagyon meleget sut a nap a gyerkocok egesznap kinn vannak.puszika