2010. március 12., péntek

Az elmúlt egy hét

Apa után én voltam a legegészségesebb egész héten ebben a családban. A köhögésem csak akkora méreteket öltött a múlt hét végén, hogy nem volt hányás, csak némi kínlódás a déli meg az éjszakai alvásnál is. Anya adta a prospánt és a dokinéni tanácsára az oscillacoccinumot kezdte el.. Szerdán már akár mehettem is volna oviba,mert a szemem is rendbejött, de nem volt ember aki vigyen. Anyának kimozdulni sem volt lelki ereje így maradtam. Ma pedig már apa is itthon van, úgyhogy nem hiányzik az ovi. Délelőtt vásárolni voltunk apával kettesben. Hogy mennyi ember van a városban pénteken! :o Borzasztó tömeg volt a piacon, a lidl-be és a diszkontban is. 2,5 óránkba került a kis listácska (tényleg nem volt hosszú) amit anya felírt.

A hétvégén 4 napot apával lehetünk, aminek már én nagyon örülök. Na meg anya is ,mert a bezártság, az ovitlanság hatására a viselkedésem katasztrófális volt a hét közepén. Anyával már együtt sírtunk minden butaságom után, de csak nem voltam hajlandó csinálni amit kértek tőlem. Legyen bár mi is az, én akkor is okosabb vagyok és akkor is az a fontosabb amit én csinálok, vagy éppen a fejembe vettem.. Anya meg örjöng olykor... :( Na és persze kötözködök Majával meg bántom, aztán pedig elvárnám hogy szeretgessen. De ő nem az a pusziszkodós fajta. Inkább bújik, de csak ahhoz aki megérdemli.. Hozzám sokszor nem mert utána meg bántást kap, már jól tudja,hogy figyelnie kell rám. Pedig felnéz rám, és szeret játszani velem, és nem elvesz egyből mindent hanem mutatja és mondja hogy ő.. és ha szépen mondanám hogy nem szabad mert én játszom vele, akkor el se venné. Ez néha megy, de legtöbbször nem, hanem dühből odavágok, vagy ráripakodom. :(

Kedden apa ismét elmegy 4 napra Makóra, amikor csak 3an leszünk anyával. Anya nagyon reménykedik benne, hogy végre egy ovis héttel lehetünk gazdagabbak jövő hét végére,mert mindenki 100x jobban járna.. Hát majd elválik..

Mert persze közben mindenki beteg. Mama nem csak a lábát ütötte meg hanem lázas és beteg lett papával együtt.. És tegnap már Lilike is újra.. Nagyon ránk járnak ezek a nyavaják...

6 megjegyzés:

Álommanó írta...

Ajaj, látom, nálatok is az van, mint nálunk, fél-egy hét ovi, után egy-két hét betegség.

Gyógyuljatok meg, anyának is jobbulást, nem csodálom, hogy nem tudott elvinni oviba, ha mindenki beteg, nálunk is van, hogy inkább marad otthon az is, aki jól van...

Gyors gyógyulást nektek!!!

Melinda írta...

Ó, nem múlik a testvéri féltékenység Kristóf? ANyukám azt mondja, biztos, hogy én is így viselkednék, ha testvérem születne.
Majd csak jobb lesz idővel és elfogadod, hogy Majácska ott van Veled, nem akar Neked rosszat, de ehhez idő kell. Képzeld, az én anyukám annak idején teljesen kiborult, hogy kistesója lett. Hosszú évekig nem bírta elfogadni, volt, hogy kiflit próbált megetetni vele. Akkor kb 5 hónapos lehetett a testvére...
De Nálad ilyen nem lesz és tuti biztos, hogy hamarosan változik a helyzet!
Papáéknak jobbulást kívánunk, remélhetőleg Lilike is hamar meggyógyul!!!
SOk-sok puszi!!!

Mia és Maja írta...

Nagyon nehéz perióduson vagytok (reméljük) túl,borzasztó lehetett Anyának,olyan betegen veletek lenni Apa nélkül.:s
Most használjátok ki ,hogy Apa is veletek van,hagyjátok szegény Anyát egy kicsit pihenni!
Reméljük,hogy a jövő hét már könnyebb lesz minden szempontban!:)
Puszika!

Lori and Ruben írta...

Sziasztok!
Bocs az eltunesert, de alig jutunk gephez.
Remeljuk ezeknel a hireknel meg jobbal szolgaltok hamarosan, es hogy az ovi is osszejon jovo heten.
Anyanak meg kitartas es nagyon gyors jobbulast! Mindjart itt a tavasz Szilvi:)
Debi

Móni írta...

A bezártságot mi sem birjuk! Anya is szeret jönni-menni amikor csak lehet. Még jó hogymár csak pár nap és tényleg itt a tavasz!!!! Addig is kitartás!
Anna és Máté

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Vegre hogy te nem vagy beteg voltal te mar eleget.Remelem nem is leszel az.puszi