2010. március 5., péntek

Címszavak

Szerdán voltam oviban, szuper volt... De aztán ennyit a hétről. Csütörtök reggel a jobb szemem begyulladt.. közben köhögtem is reggel.. így azóta újra itthon vagyok. Kaptam a szememre cseppeket, de köhögésre már mindenki csak néz és senki nem érti ezt az egészet.. Eszem a Stodált és várjuk a csodát..
Közben csütörtök reggelre anya kidőlt. Éjjel 38,5 volt a láza, csütörtökön már 39 felett.. Így apa tegnap itthon maradt velünk. Anya egész nap az ágyat nyomta, rázta a hideg és nagyon rosszul volt. Ma reggel jött papa és elvitt magukhoz, de szegény maga meg elsett előző este és a bokáját meg a térdét zúzta össze, alig bír a lakásban közlekedni így éppen elég volt neki ez az egy nap velünk.. Estére kiderült, anya influenzás. A doki megnyugtatta, hogy 1 hét az átfutási ideje, és addig fertőz.. és hogy valószínű mi is elkapjuk.. Juhéjjjjjjj! Még erre vágytunk ezen a télen..
Ugyanis nagy örömünkre még a tavasz is várat magára,mert már most -2fokot tutat a hőmérő, és az egész jövő hétre is hóesést! meg hideget igérnek az okosok.. Mindneki ellenünk van.. :( Apa holnap itthon, így anya igyekszik bennünket még elkerülni, de vasárnap be kell mennie dolgozni... Hogy mi lesz még itt??? Én pedig rossz vagyok! Azaz csak nem hallom meg elsőre amit kérnek, mert nekem fontosabb dolgom van. Ez nem is lenne gond, de 4-re sem!!! És kötözködöm egyfolytában Majával.. Lehet hogy csupa szeretetből, de ő legalább eljátszana szépen, én viszont nem hagyom.. :(
Rossz passzban van mindenki, nem tudjuk mikor lesz ennél már jobb is!! :(

7 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat mar neked is beragadt a szemed.Szegenykeim gyogyuljatok meg hamar.pusizka

Melinda írta...

Jaaaaaaaaaj:((((( Nem jó hír, hogy anya is lerobbant:((( Sok-sok gyógypuszit küldünk Nektek!!!!!!! Kristófom, segíts most anyának azzal, hogy szót fogadsz, oksa????

Lori and Ruben írta...

Biztos lesz ennel jobb is, csak kitartas nektek!!! A tel meg par het alatt eltunik, es akkor a jo meleg napocska majd jobbulast hoz!
Lori es Ruben

Álommanó írta...

Jaj:(((( Szegény Te, és szegény anya, szegény papa, szegény család...
Hát, ez nem a legkellemesebb hét volt.
Remélem mégsem kaptátok el, vagy ha mégis, akkor látatlanba is küldjük a gyógypuszikat, hogy gyorsan túllegyetek rajta!!

Gabi írta...

Szegénykéim,ezen a télen nagyon sokat betegeskedtetek!:-(
Mihamarabbi jobbulást kívánunk nektek is és a Papának is!
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Édes Istenem,hát ez már tényleg sok!!!:s
Legyen már egyszer vége ennek a sok betegeskedésnek!!!
Meg ennek a hosszú,unalmas télnek is!:s
Mi ma hóesésre ébredtünk!:@
Március 11-én!:o:@
Gyógypuszikák Nektek!:)

Bea írta...

Nálunk is hasonló helyzet van,anyánk beteg,meg midnenki és ujuk már a hideget.És ahogy olvasgatom a naplót mindneki csak beteg.Olyan szomorú.Nektek is jobbulást.
Bencikusék