2010. március 1., hétfő

Állt a bál

Február utolsó délutánjára farsangi bált szervezett anya.. csak családi körben magunk számára, de nekem tetszett.. sőt igen meglepett voltam,hogy anya és apa is ennyire részt vett a játékban...

Anya sütött fánkot még aludtunk, belakmároztunk belőle, aztán jöhetett a buli.. :) Tánciztunk is, meg játszottunk.. :)















Délelőtt anyával Monopolyztam amit szintén élveztem,mert már régen vettük elő ezt a társast.. de azért némi nyűglődésre is sor került.. sőt ebéd nélül mentem aludni,mert addig idétlenkedtem és szenvedtem (előtte már egy órával azon nyígott hogy éhes) a halászlé felett, még sikerült kiborítanom a tányér felét.. Anya el is zavart az asztaltól...
A héten ha minden igaz már megyek oviba. Ma meg holnap még itthon vagyok,mert ma is voltunk fél 9kor a sószobában, és holnap is megyünk. Aztán még egyszer a héten, de akkor már délután, ovi után. Meg igyekszik anya nyomni a vitaminokat, zöldségeket, gyümölcsöket is,hogy kicsit megerősítse az immunrendszerünket, meg reméljük a napsütés és a tavasz közeledte is jó hatással lesz már ránk!

3 megjegyzés:

Álommanó írta...

Remélem, hogy javul a helyzet a tavasszal, nálunk is kész katasztrófa, hogy minden baci így ragaszkodik hozzánk. :)
De iszonyú jó buli volt nálatok! És anya milyen ügyes a fánkokkal! Na meg jól állt nekik az arcfestés is! ;))

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Anya jo kis utofarsangot csinalt.Nagyon edes vagy ahogyan Majara nevetsz es ahol konyokolsz,lattom nagyon jol erezted magad.puszika

Gabi írta...

De szuper otthoni farsangi bulitok volt!:)Szkokán fiúk