2010. február 27., szombat

Megajátszóház - Liliék













A reggeli nap jó korán kezdődött az én jóvoltamból,mert 6:22kor keltettem anyát... :s Egy próbát tett hogy visszaparancsoljon az ágyba, de mivel Maja is dünnyögött, én meg elkezdtem halkan énekelni, így le lettem zavarva a földszintre, hogy legalább Maja pihenni tudjon még..


Így indult a napom kaláccsal, joghurttal és tejjel, aztán egy kis játékkal. Majd fél 9re mentünk a sószobába, ahol most kissé jobban unatkoztam,mert a hordozható dvd lejátszó bedöglött és hát így nem volt olyan vidám a kedvem..
De azért túléltük. Ráadásul a tegnapi taknyos idő folytatódott, esett egész délelőtt.. Aztán hazaérve Maja aludni került, mi meg apával játszottunk, majd az egyszervolt.hu-n is játszottam.

Amikor anya megjött éppen az asztalnál műsoroztam még apa Maját etette,hogy én milyen éhes vagyok. Ehhez képest jó 30 percbe került az ebéd elpusztítása.. hát anya kételkedett a nagyon nagy éhségemben. Pedig fini volt a sólett és a gombaleves is.

Az alvás nagyon hamar sikerült, kb. 5 perc alatt kidőltem, bár csak egy bő órát aludtam.

És ahogy Maja is felkelt, elmentünk a sportcsarnokba, ahol most a megajátszóház felállította a hatalmas felfúhatós játékati. Volt 4 érdekes bicikli, vagy motor, ami nekem nagyon bejött.. Nehezen oldódottam fel, először csak megszemléltem minden felfújt izét kívülről - nem úgy Maja, ő aztán ment ezerrel :) - de a végén csúszdáztam nagyokat, ugráltam 3 ugrálóvárban is és persze folyton hajkuráztam azt a járművet mert nagyon tetszett nekem.

1 órát töltöttünk bent,mert a nagy pénztárcabarátnak és embercsalogatónak kikiáltott dolog azért anyáék szerint kicsit borsos árral bírt, de mindketten élveztük nagyon! Még a bohóc előadásához is odamerészkedtem párszor és figyeltem, de attól tarottam egy kicsit...

Hazafele be akartunk ugrani keresztanyuékhoz a tejért, de a végén ott ragadtunk. Mamáék is ott voltak. Először gyurmáztunk, aztán játszottunk, kicsit veszekedtünk, durcáztunk Lilivel. Sajnos egyre jobban kiütközik, hogy a 2 dudás egy csárdába nem fér meg.. Én nem akarom azt csinálni amit Lili mond, erre ő sír.. Ő sem akarja azt csinálni amit én mondok, erre én megsértődök...
De végül fél 7 volt mire hazaértünk, úgyhogy már csak egy gyors vacsi és fürdés az amire idő volt a mese előtt. Ma Pom-pom-ot néztem és locsolóverset tanultunk anyával.. :D

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De klassz lehetett ott jatszani.4 erdekes motor vagy mi remelem kiprobaltad mindeniket.Vagany a folmaszhato meg a tobbi erdekes dolog is.Biztosan nagyon jol szorakoztatok.Te reggel ilyen koran ebredtel fol hat jo hogy lementel a foldszintre es hagytad a Majat aludni.puszika

Álommanó írta...

Úristen, te aztán koránkelő vagy!! :):)
De ez a megabuli jó lehetett! :):) Bár a Lilivel közös produkciótokon jót mosolyogtunk. :):)
(Igen, valahogy érdekes fogalmuk van egyeseknek arról, hogy mi a pénztárcabarát...)

Melinda írta...

De jó, hogy Ti is eljutottatok az ugrálóvárba:) Imádom!!! Mentünk volna mi is a budakalászi sportcsarnokba, de aztán úgy döntöttünk, stabilabb a jól bevált Csillagvár ugrálóvár:)
Biztos mentek majd még:)
Na, hát sajnos én teljesen megértelek Kristóf, hogy nem tudtok együtt játszani Lilikével, ugyanis én sem tudok Tomival. Ami nekem jó, neki nem és pont fordítva:)
Puszilunk Titeket!!!

Móni írta...

A játszóház nagyon klassz lehetett! A bohóc ruha és a fánk pedig igazi farsanot idézett! Szuper hétvége :)
Anna és Máté