2010. február 25., csütörtök

Tavaszias idő

Igyekezett anya egész héten kiélvezni ezt a finom enyhe időt ami most ránk köszöntött.. Voltunk lent minden nap a városban sétálni. Hétfőn reggelről mentünk, anyának volt néhány intézni valója. Vettünk gyümit, kenyeret, fotókat adtunk be, fotóalbumot, postára mentünk csekket fizetni.. Aztán jöttünk, mert így is 10 óra volt és hát Majának aludnia kellett. Délután apa jött és játszottunk közösen.. anya közben elugrott a doktor bácsijához,mert ő is irdatlan rondán köhögött már. Kiderült hogy hörghurutja van...
A nap folyamán még sajnos többet gonoszkodtam a kelleténél,mert Maját bántottam lépten-nyomon. Kötözködtem, de rá is ütöttem, amitől anya szomorú lett, nem szólt hozzám és a végén én is sírva mondtam,hogy nem tudom miért bántottam Maját,mert szeretem...
Kedden Maja délelőtti alvása után fél 12kor mentünk le,mert maradt még néhány intézni való a városban. Akkor is mire hazaértünk már újra alvásidő volt. Délután anyával voltunk,mert apának akadt egy kis maszek munkája, de fürdés időre meg is érkezett. És az én nagy örömömre ezen a napon mese is volt,mert hétfőn annyit rosszalkodtam, hogy majdnem az összes pingvin lekerült a hűtőről.
A hasmenésem közben 2 nap után elmúlt, de fogytam egy kg-ot, ezt anya megállapította. A köhögésem kínzó része is megszűnt, tudok már aludni éjjel meg nappal is, csak ébredés után jön rám a kínzó köhögés,meg ha szaladgálok, ugrálok.. Tehát nem vagyok még jó..
Szerdára kicsit sikerült összeszednem magam.. sőt anya sokszor megdicsért,mert nem vágtam cirkuszt minden nyavajáért, amit amúgy egyedül is meg tudnék csinálni. Reggel ügyesen felöltöztem hiszti nélkül. A séta előtt és után sem vertem a földhöz magam mert a cipőt nem sikerült le vagy fel venni... És Maját sem bántottam, nem gonoszkodtam csak egy egész keveset. Segítettem anyának, és okosan szót lehetett érteni vele, meg tudtuk beszélni a dolgokat. Így délután mikor mindenki felkelt felöltöztünk és még pont a lépcsőházban találkoztunk össze apával. Nyakunkba vettük a várost és sétáltuk egy nagyot, még a dunapartra is lementünk. Én élveztem nagyon, hugi meg a kocsiból kémlelte a történéseket. Még apa hugával is összefutottunk, akit már egy éve nem láttunk.. szomorú mert 1 városban lakunk, de nem igazán kíváncsi ránk... :( Maját még nem is látta soha.
Hazaérve azért apával sikerült néhányszor összeakaszkodnom, főleg amikor direkt ellenkezni kezdtem Majával, na azt nehezen viselte és kaptam is egyet a fenekemre...
Ma reggeltől szinte folyamatosan úton voltunk. Ugyanis elmentünk a doktor nénihez mert én és Maja sem vagyunk egészen jól. Már 8 órakor ott voltunk nála. Aztán vettünk kenyeret, és mivel anya megígérte nekem, így elmentünk vonatokat nézni is egy kicsit. Fél 10re értünk haza, de közben anya lebeszélte egy nénivel Váchartyánba, hogy megyünk hozzá fél 12-re a sószobába, ahol már másfél éve voltam néhányszor.
Ugyanis a doktornéni hallotta még mindkettőnknél,hogy van lerakódott váladék. Adott hörgőtágítót Kristófnak, nekem orrcseppet, és a sóterápiát ajánlotta ismét..
Így Maja gyorsan aludt egyet, anya 11kor ébresztette. MEg is ebédeltünk, így már háromnegyed 12 volt mire odaértünk, de a néni elnézte nekünk a késést. Kicsit játszottunk, kirakóztam, verset olvastunk,meg mesét néztünk, de a dvd lejátszó hamar bedöglött, csak egy Pom-pom mesét tudtam megnézni rajta... De eltett azért az az 1 óra, anya attól tartott jobban, hogy az 5 nm-es helységben Majával mit fog kezdeni, de végül is jól viselte ő is..
Hazajövet még vettünk sonkát, aztán már szaladtunk mert így is fél2re értünk haza. Maja azon nyomban szinte elaludt az ágyban, és az átöltözés, kézmosás után nekem sem kellett 100x elmondani hogy csukjam be a szemem..
Délután itthon lesz apa is, mire felkelünk, de jön hozzá egy bankos bácsi úgyhogy nem biztos hogy sokat tudnuk majd játszani.. De nem baj, hamarosan itt a hétvége majd akkor!!


A képeket anya még akkor készítette, amikor próbáltuk az arcfestést a farsangra...







4 megjegyzés:

Móni írta...

Szörnyű makacs ez a betegeskedés ami hozzátok költözött. Nagyon cuki kis bohóc lettél volna, de még bepótolhatjátok, hisz Anya azt mondta ha meggyógyultok nagy farsangot csaptok otthon.
Anna és Máté

Melinda írta...

Ó, hát Ti is köhögtök??? :( Szörnyű ez a makacs betegség, reméljük, hogy a sóbarlangnak meglesz a hatása!!!!
Szorítunk, hogy így legyen és jobbulást kívánunk Nektek!!!!
Kristóf, tündéri kis bohóc vagy, Maja pedig oly bájos, ahogy Rád néz:) Gyönyörűségesek vagytok:)

Bea írta...

Jajj ez a nyavaja!!!!Szerencsére én most nem vagyok beteg,de neked jobbulást!!
Mi is várjuk már a tavaszt!
Bencikusék

Lori and Ruben írta...

Akkor nagyon valtozo hangulatu napjaid voltak. A tavaszi ido meg ide is johetne, mert az esotol nem latunk belole semmit:(
Es mostmar vegleges jobbulast mindenkinek!!!
Lori es Ruben