2010. február 20., szombat

:( Farsang nélkül

Sajnos - bár anya mindent megtett, még sütött is pénteken, és szerdán újra doktor nénihez vitt - de az idei farsangot is ki kellett hagynom. Szerdára a köhögésem még rondább lett, már nem bírtam aludni és egész nap minden étel kijött belőlem. Este a doktor néni végül nekem is antibiotikumot adott. Csütörtökön tovább folytatódott,hogy bármit is adott anya enni, minden sajnos a wcébe végezte. Anya szíve meg majd megszakadt amikor utána én közöltem, hogy "anya pedig olyan finom volt" :( Még palancsintát is sütött nekem uzsira, és 2 lekvárosat lelkesen megettem. De egy óra múlva rámjött a köhögés és ki kellett hányni. Borzasztóan telt a délután, és este is lent a kanapén aludtam el anya ölében, és végül lent töltöttük az éjszakát anyával. Így pénteken úgy döntöttek nem visznek be a farsangra, és ezt csütörtökön az esti hányás után meg is beszéltük.. :( Még jó,hogy anya így döntött végül,mert pénteken pedig hasmenésem lett az antibiotikumtól. Egész nap tartott. Anya vagy 5x konzultált a doktor nénivel telefonon. Azóta nem is ehetek semmit, csak diétázom, és főleg alma-répa levet iszom, meg székletfogót.. :( A köhögésem talán jobb, de elalvás előtt nagyon kínoz,meg ha vízszintesen vagyok..
A hab a tortán persze, hogy anya és mostmár apa is vacakol. Anya nagyon köhög, apa a torkát fájlaljta, de ma már ő is csúnyán köhögött.. :( És sajnos Maja sem százas pedig az ő antibiotikuma már el is fogyott...
És hogy még vidámabb és könnyebb legyen anya dolga.. szerda, csütörtök, pénteken nem volt víz reggeltől egészen este 5-6 óráig,mert az egész ház szenyvízvezetékét cserélték.. Anyát már a sírás kerülgette csütörtökön. Mert hát nincs víz, nem lehet a wc-t használni, de az egyik gyerek hány, a másiknak orrot kell szívni óránkánt... Végül pénteken ki is mentünk mamáékhoz, de még jó,mert hát a hasmenéssel tényleg sírva fakadt volna anya, egész nap víz nélkül... :(
Így indult tehát a hétvégénk...
Menni nem mentünk sehova. Apa délelőtt maszekolt, fél 12kor ért haza. Akkor anya leugrott gyorsan vásárolni egyet, aztán alvásra jött is haza. DÉlután együtt voltunk itthon, de sajnos nem a legjobb formámat hoztam. Pedig minden nyavaja ellenére a kedvem nem rossz, de ma nagyon gonosz kedvemben voltam. Maja kiskezére is ráütöttem amikor a járókát fogta, csak úgy viccből, és egész nap csak kötözködtem vele.. Aztán mikor simizni akartam és nem hagyta, akkor meg dühös lettem és zokon vettem és veszekedtem vele.. Anya hiába mondta hogy nagyon szomorú, és hiába büntetett meg azért mert ráütöttem a tesóra... :(
Így jövő héten is biztos hogy nem megyek oviba.. Elkeserítő,mert tényleg az egész februárt itthon töltöttem... :( Anya megígérte,hogy ha mindenki meggyógyul - csak ki tudja mikor lesz ez.. a szerk. - akkor csapunk itthon egy farsangot, és megfesti az arcom, és felvehetem a jelmezem, ami egy bohócruha, amit mama készített nekem, és annyira édes vagyok benne... ez lettem volna a farsangon.. :(

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Anya nagyon jol kitalalta hogy csapjon neked egy pot farsangot
Biztosan nagyon klasz a bohoc jelmezed.Annyira sajnalunk teged hogy kohogsz,hanyas is volt es raadasul meg hasmenes is.Szegenykem hat nalatok mar sosem lesz vege a betegsegnek.puszika es gyogyulj meg minnel hamarabb

Mia és Maja írta...

Ó,nagyon sajnáljuk,hogy így alakult!:((
Mi is nagyon köhögünk egy pár napja,a doki csak köhögéscsillapító szirupot adott,mert nincs lázunk.

Szép vasárnapot Nektek,millió puszika!!!

Móni írta...

Ez már tényleg tragédia. Nagyon nehézkesen akartok meggyógyulni. És, hogy ismét kimaradt a afarsang azt nagyon sajnáljuk. De ez a pótfarsang ötlet nem rossz anyától :) Fánkot ne felejtsetek el sütni, hisz anélkül nem farsang a farsang!
Anna és Máté

Melinda írta...

Sajnáljuk, hogy ki kellett hagynod a farsangot, de vigasztaljon, hogy jövőre biztos el tudsz menni Kristóf!!!