2010. február 16., kedd

Kész katasztrófa..








A képek vasárnap délelőtt készültek, amikor anyával lementünk a Lidlibe,aztán hazafele megálltunk az egyik játszótérnél egy picit. Szépen sütött a nap, jók lettek a fotók a telefonnal is. :)


.. ennek a télenek jó lenne ha vége szakadna már.. Ma még jobban köhögtem mint tegnap... Az éjjel is hánytam, és ahogy az oviból hazaértünk, akkor is vissza az egész ebéd.. a wc-be kötött ki a fini krumplifőzi és fasírt, pedig olyan lelekesen újságoltam hogy mind megettem és finom volt.. :(
Úgyhogy lehet hogy holnap megint itthon maradok, és ennyi volt az ovi.. De a péntekre annyira készültem, és folyton ki akarom próbálni a jelmezem,meg anyát nyúzom,hogy fesse meg próbából az arcomat.. reméljük annyira nem üt be a krach, hogy akkor se tudjak elmenni,mert akkor együtt fogunk anyával sírni.. :(
Tegnap délután apával voltunk itthon,mert anya ment még egy beszerzőkörútra. Vett arcfestéket, meg mamáéknál volt kijavították a jelmezem egyikk kelllékét,mert a dereka kicsit kisebb lett mint az enyém.. meg feltankolt anya spejzből is. Aztán mikor hazajött készített fini melegszendvicset vacsira.. És éjjel 1-ig minden simán is ment, addig mindenki aludt is.. De azátn hol én köhögtem, hánytam, hol Majának kellett orrotszívni.. nem volt pihentető az éjszakánk, és reggel már 6 órakor felvert a kínzó köhögés... :(
A dokinéni meg nem mondott semmi okosat.. A mandulámon van valami lepedék és mintha picit piros lenne a torkom, de semmi más.. Köhögéscsillapítót mondott,meg a sóterápiát... :(
Már nem tudunk semmit, és eléggé el vagyunk keseredve.. anya is és én is.
Pedig tegnap verset tanultunk az oviba, játszottam, zenét hallgattunk, festettem.
Ma rajzotunk, lufit festettünk, feldíszítettük farsangi díszbe a termet és élveztem minden percét.. Anya meg csak sajánál.. :(

5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jaj,drága Kristófka,hát ez már tényleg nagyon szomorú.:((
Ez a sok betegeskedés,állandó köhögés.:s
Nagyon rossz lenne,ha nem tudnál elmenni a farsangi ünnepségre,hiszen annyira várod már.:o

Én (Mia) is holnap megyek a Rózsanénihez,mert egész éjszaka köhögtem.:(
Csúnyán,annyira sajnáltak anyáék.:(
Reméljük,Ti is és én is gyorsan meggyógyulunk!!!
Puszika!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek a kepek tenyleg de jo lehetett a napsuteses jatszoteren jatszani kicsit.Remelem a hanyas alab hagyot es jobban vagy.Szegenykem hat mar sose lesz vege nalad a sok kohogesnek.puszika es mielobbi gyogyulast neked

Gabi írta...

Jajj,de sokat betegeskedsz te is.:-(Jobbulást kívánunk neked is,és a huginak is!
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Az a legrosszabb, ha mar az ejszakak sem pihentetoek:( Azert remeljuk a farsangrol nem kell lemondanotok, es majd lathatjuk mi is azt a jelmezt!
Lori es RUben

Melinda írta...

Á, hát Téged bevitt anyukád a játszóra? Jó Neked Kristóf:) ENgem nem:(