2010. február 14., vasárnap

Hétvége, óvoda






A köhögésem maradt. Alvás közben néha, ébredéskor, ha rohangálok.. De anyának elege van és őszintén nekem is az itthoni bezártságból,meg hát pénteken farsang. Úgyhogy anya úgy döntött megyek oviba holnap és punk tum. Értem jön inkább ebéd után és a jövő héten itthon fogok aludni, de legalább a délelőttöket tartalmasan töltsem el, mert ez már nem állapot. És holnap pont 10-1ig van a doktor néni, ahova Maja miatt eleve muszály mennünk, és engem is visz és kér valami újabb tanácsot.. hátha valami már beválik,mert ez borzasztó állapot... :(


A hétvégém felemás volt,mert apa tegnap is dolgozott, sajnos. 4 óra volt mire hazaért. De azért itthon igyekeztem nem anya idegeire menni. Majával vonatosat játszottunk, meg kockából építettem, gyurmáztam is, bár azt talán még péntek este. Játszottam a traffal a neten, a gesztenyékkel játszottunk, bár ettől anya nem volt túl boldog,mert a játék lényege az volt hogy én nagy hévvel szétszórtam, Maja nagyon nevetett, aztán összeszedtük együtt.. Egy darabig hagyta anya, de amikor már köhögtünk mind a ketten a nevetéstől meg az ugrándozástól, akkor más játék után kellett nézem. Kértem anyát,hogy rajzoljon nekem minden félét, én pedig megpróbáltam kivágni. Egész ügyesen, virágot, meg fenyőfát, meg pöttös labád, szivecskét vágtam.


Szombaton mikor apa megjött összeraktuk az autópályámat, az elemeset, amin irányítani lehet az autókat. Jót játszottunk is fent vele, hogy Maja ne gyalogoljon keresztül rajta.. De sajnos hamarabb abba kellett hagyni,mert Maja nem volt jól, és anya csinált neki hűtőfürdőt és kicsit előbb letette aludni.. Éjjel sajnos megint baleset ért, és anyáék még a kialavatlanság tetején ágyat is húzhattak 2 órakor... :(


Ma délelőtt a habtapikkal bohóckodtunk Majával, aztán én meg anya lementünk vásárolni a Lidlibe, aztán megálltunk az egyik játszótéren ahol kipróbáltam a nagy mászókát. A pisis közbeszólt,úgyhogy kicsit hamarabb kellett hazajönni. A déli alvás után pedig mentünk keresztanyut köszönteni a születésnapján.


Sajnos ma nem voltunk Lilivel egy hullámhosszon. Olvastunk a mesekönyvből, autózni is próbáltunk, meg fűzni, fa gyöngyöket, de semmi sem akart működni. Mind a kettőnknek az kellett éppen ami a másiknál van, és Lili makacsabb volt mint szokott, nekem meg ez nem tetszett, a végén már sírva is fakadtam. Meg szegény keresztanyuék is kiakadtak és elkobozták a kis babakocsit,mert nem tudtunk megegyezni rajta.. 3an... :o Na lesz itt még nemulass, ha Maja is erőszakosabb lesz picit egy fél év múlva!!!! Így 6kor jöttünk haza. Maja fürdött előbb hogy mehessen aludni, nekem minden a szokásos esti mederben zajlott.

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ez a kohoges mar tenyleg alabb hagyhatna!
Kar, hogy most nem jott ossze olyan jol a keresztanyus nap, de hat betegen nem az igazi.
Gyors jobbulast!
Lori es Ruben

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat tenyleg eltunhetne ez a kohoges,vegre.Edesen jatszottal es orulok hogy anyat hagytad es nem mergesitetted.Nagyon jo fiu voltal .puszika

Móni írta...

Ez tényleg elég borzasztó, hogy még mindig tart ez a makacs köhögés! Reméljük a dr. néni mond valami jót nektek :)
Anna és Máté

Melinda írta...

Nagyon aranyosak vagytok a képeken, két igazi tesó:)