2010. március 29., hétfő

Névnapozás, tavaszi hétfő

Vasárnap délután végül megérkeztek a várva várt vendégek. Ebéd előtt mi is felköszöntöttük Maját, én adtam át neki mind a két ajándékot és nagy lelkesen segítettem is kibontani. De okosan igyekeztem türtőztetni magamat és anya örült, hogy ezúttal nem kellett folyton veszekednie,mint Maja szülinapján. De nekem is nagyon tetszett minden ajándék amit Maja kapott. :)
Kellemesen telt a délután, jókat játszottam Lilivel is. Tologattam a babakocsit, távirányítós autóztam.. ettem fini sütiket, ittam ananászlevet.

Ma pedig reggel keltünk a szokásos időben.. Természetesen kelteni kellett mind a kettőnket, nem úgy mint az elmúlt 1 hétben még itthon voltam.. Akkor bezzeg 6 óra fele én ébresztettem mindenkit... :( Az oviban jól telt a nap. Saját bevallásom szerint megettem az ebédet, az uzsi szalámis kenyér volt retekkel, amiből a retket meghagytam. Aludtam nagyot, és az udvaron motoroztam végig még kint voltunk. Anya még azt is megtudta, hogy a mellényt adta rám Magdi néni és nem adott sapkát..

Hazafele viszont valóban annyira jó idő volt, hogy nem kellett a sapka, és a kis pólóra csak a vékonyka mellényem került. Hazasétáltunk a parkolóba, ahol már apa is várt. Kivettük a babakocsiból a bicómat és mentünk is a térre ahol szépen sütött a napocska. Nagyon örülünk ennek az óraátállításnak,mert így ovi után még másfél óráig élvezhetjük a meleg napocska sugarait. Én jót bicóztam, Maja járt-kelt, anya postán volt,meg vett nekem nacianyagot, amit majd mama fog megvarrni.

Hazaérve apával papírrepcsit hajtogattunk és repülőztünk. Maját is bevettük a játékba. Az már annyira nem tetszett amikor az egyik repcsit meggyűrögette szegény, nem értettem, hogy ő még nem tud rá úgy vigyázni. Pedig annyira lelkes volt.. én meg apa eldobtuk, ő meg kis fürgén szaladva hozta is vissza a repülőket. :)
Este buta voltam,mert megint sikerült a pisilést az utolsó másodpercig húzni, és a fürdő közepén összepisilni mindent.. Anya teljesen le van döbbenve, ez már 3x fordult elő! Teljesen kiakadt, hogy egy majdnem 5 éves gyerek hogy csinálhat ilyet... :s

Az esti fürdés után anya olvasott diafilmet, apa pedig lent mesét - még Maja odafent elaludt.
Az oviba megérkeztek a fotók is, amit a fényképész bácsi csinált két hete. Nagyon jól sikerültek! Anya vett is belőle kettőt és rendelt nekem egy csoportképet.


1 megjegyzés:

Móni írta...

Nagyon édes ez a kép rólatok! Mi is élvezzük a játszóterezést, csavargást, nap,mint nap!
Tiborfi