2010. március 31., szerda

Szuperül indult ez a hét

A keddi napom is ugyan úgy indult és folytatódott mint a hétfői. Az oviban jól éreztem magam, motoroztam kint az udvaron. És délután mikor anya értem jött heted magával sütött a nap. Mivel a szél kicsit jobban fújt, így a vastagabb mellény került rám, de ez engem annyira nem is izgatott. Apa várt a parkolóban megint és már mentünk is a térre. Összetalálkoztam a Faragó Gergő barátommal is, akinek olyan lábban hajthatós biciklije van. Úgyhogy én tekertem, ő pedig tepert utánam. Jól elvoltunk, jól éreztem magam ismét.
Hazafele megnéztük a játékbolt kirakatát még anya beugrott a gyógyszertárba. És minden hiszti meg cirkusz nélkül működött minden. Itthon azért már megmutattam milyen bután is tudok viselkedni, de nem volt annyira vészes a dolog,meg hát már a napból sem volt sok hátra, így nem volt lehetőségem kibontakozni.
A szokásos esti program után Pom-pom-ot néztem a számítógépen meg diavetítőztünk is apával, aztán pedig egy hang nélkül elaludtam. Fáradt lehettem rendesen.
A téren pedig ezúttal nem felejtette el anya hogy nála a fényképezőgép:




Ma reggel én is olyan voltam mint az időjárás egész nap.. Nyűgös és szeszélyes. Nem akartam felkelni és nem akartam oviba menni.. Nyafogtam, sírtam.. De azért elfogyott a reggeli joghurt meg a tej és össze is készültünk. És mivel dőlt az eső ezért autóval mentünk. Bár én váltig állítottam egész úton, és még a Marika néninek is elmondtam, hogy mire anya jön értem biztosan ragyogóan fog sütni a nap és megyünk a főtérre biciklizni... HÁt nem így lesz..Még szerencse, hogy a szerda programomat anya már hétfőn lezsírozta Anikóval, ugyanis vár engem délután. És Zolika is otthon lesz, így biztos jól fogom magam érezni. Az oviba apa jön értem, hogy mivel az még kérdéses,mert még mindig esik az eső..

HOlnap pedig, ha megjavul ez a vacak idő, akkor elmegyünk kacsákat etetni. Még nem tudja anya hova, lehet hogy a ligetbe, vagy a vízfogóhoz. :)

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szia Edes Kristof!

Nagyon meno jarganya van a baratodnak.Edes vagy a kepeken is nagyon.Hat jo kis napjaitok vannak,jo meleg lehetett a teren ha nem vagytok ugy fololtozve.Jo lenne neked is egy ilyen bicaj biztosan.puszika

Móni írta...

Tetszik nekünk ez a tér, nagyon jókat lehet itt bicozni :)
Anna és Máté

Mia és Maja írta...

Nagyon szuper a bicajod,mi is jót bicikliztünk amíg az eső bele nem szólt és megint bezavart bennünket!:@
Nagyon szeszélyes ez a tavasz,biztosan mi is ezért vagyunk ilyen nyűgösek.:s
De,nemsokára ideér az igazi tavasz és akkor a kedvünk is sokkal jobb lesz!:)
Kellemes Húsvéti készülődést Nektek,puszika!:)