2010. január 2., szombat

Újévköszöntő látogatás

Régen, még apáék gyerekek voltak náluk szokás volt hogy az év első vagy második napján elmentek a rokonokhoz boldog új évet kíváni. Mivel az ünnepek között nem jutottunk el sem Simák dédihez, sem pedig apa keresztszüleihez, így ezt egybekötve boldog új évet is kívántunk ma, mikor meglátogattuk őket.
Először dédihez mentünk, mikor délután felébredtünk mind a ketten Majával. Ott is hagyott a Jézuska egy csomagot, amiben egy rendőrautó volt és kaptam édességet is. Játszottam egy kicsit, próbáltam dédivel beszélgetni, de ő inkább apával beszélgetett,meg anyát kérdezgette,meg áthívta a szomszéd nénit hogy megmutasson bennünket neki. Aztán ahogy besötétedett eljöttünk,mert még Marikáékhoz is ígérkeztünk.
Borzasztó ronda idő volt ma kint, rettenetesen fújt a szél, úgyhogy örültünk,hogy gyorsan a házba lehetünk. ÉN mentem volna egyből a szobába, az akváriumhoz megnézni Némót, de sajnos Gizike mondta, aztán meg is mutatták,hogy Némó elúszott és már az akváriuma sincs meg.. De helyettem ittam fini ananászlevet, ettem sütikét és rajzoltunk Tibivel, aki Gizike vőlegénye, és májusban lesz az esküvőjük. Remélem meghívnak rá,mert nekem nagyon szimpatikusak és szívesen elmennék.. Kissé túlpörögtem megint, és nem teljesen sikerült jólnevelt fiú módjára viselkednem, de én nagyon jól éreztem magam. És nagyon tetszett a fájuk, ami a plafonig ér, pedig ott nincs is kicsi gyerekkek, hanem már mindegyik felnőtt. Végül Béla is befutott (Gizike bátyja, és van még egy huguk is Tündi, ők apa unokatestvérei) így neki egyből boldog új évet kívántam, mint ahogy a felnőttektől láttam. :)
Maja már kezdte rosszul viselni a dolgot így 6 órakor elköszöntünk és hazajöttünk. Köhögtem rendesen ismét az ugra-bugrának és a kiabálásnak köszönhetően. De szerencsére nem annyira mint tegnap este így még vacsizni is tudtam.
Aztán a szokásos esti dolgok után aludni tértünk ismét.
Holnap pihenő napot tartunk,mert hát hétfőn már mindenkinek kezdődnek a 2010es év dolgos hétköznapjai.

6 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Jo kis latogatos napotok volt. A mi fank mar lekerult, mivel apa megunta:)
Holnap mar ovi! Remeljuk minden okes lesz veled es mehetsz.
Lori es Ruben

Névtelen írta...

Jót csavarogtatok és régen látott rokonokkal töltöttétek az újév első napját, Ez szupi :) Néha mi is túlpörgünk a Mátéval és olyankor Anyáék is jobbnak látják a hazamenetelt!
Anna és Máté

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat szuper lehetett neked ez a kis korut jo sokat jatszhattal mindenutt.Jol erezted magad az latszik a beszamolobol.Orulunk hogy minden rendben volt veled es te nem hisztiztel ugyes voltal.Biztosan orultel a rendorautonak.puszika

Mia és Maja írta...

Bizony,eljött az első munkanap.:o
Mi még egy hétig lustizhatunk itthon a mamáékkal,de anyáék ma már mennek leltározni,amit nem igazán szeretnek...:s;)
Jó ovizást,puszi!:)

Bea írta...

Igen jó gyerek voltál az évben hogy ennyi ajádnékot hozott neked a jézuska.
Én is szeretek rokonlátogatóba menni.
HOgy ment az oviba menés?
BEncikusék

Melinda írta...

Igazán nem hagynak anyáék időt arra, hogy unatkozzatok Kristóf:-)
Bizti szép lehetett a hatalmas karácsonyfa, nekem is tetszett volna:-)
Puszika