2010. január 6., szerda

Mozgalmas napok

Elkezdődött a 2010-es év, elkezdődött az óvoda, és életemben először reggel úgy keltem, hogy azt mondtam anyának, "én nem szeretnék oviba menni,mert itthon sokkal jobb". És ezt elmondtam hétfőn és kedden reggel is. Nem volt utána sírás se semmi, de ezt hangoztattam módfelett. Mikor anya délután megkérdezte,hogy jól éreztem-e magam, mindig azt mondtam hogy "persze!"..
Hétfőn apa nem dolgozott még, így itthon maradt Majával,mert nagyon-nagyon hideg reggelre ébredtünk és anya vitt el oviba. Délután viszont apa jött értem,mert közben mamáéknál volt mert átalakítják a fűtési rendszert és apa azt csinálta papával közösen. Aztán ő még visszament, én pedig némi gyümölcs elfogasztása után átmehettem Anikóhoz játszani. Apa csak már akkor jött amikor vacsoráztam, de az este hátralevő része a szokott módon telt el. Anikónál megint jól éreztem magam, megnéztem végre a karácsonyfáját is. Legóztunk és társasoztunk.
Tegnap anya vitt reggel az oviba, de már mamáék jöttek értem délután,mert jöttek fel hozzánk játszani kicsit, meg megnézi a fánkat,mert ők még nem látták az ünnepek alatt. Legóztunk, beszélgettünk, ettünk aszaltgyümit meg sütit, távirányítós autóztunk.. Este csinált anya melegszendvicset vacsira, papa is evett velünk belőle. Mama nem,mert diétázik,azt mondta megártott neki a december hónap. :)
Ma együtt mentük az oviba Majával és anyával. De anya megkínlódott a babakocsival. Mert itt tegnap este óta szakad a hó, és már jó nagyra nőtt. De jóanyámnak sikerült túlöltöztetnie,mert hideg nincs kint, ő meg még egy puleszt is rám adott az overáll alá, ami amúgy is katlan meleg.. Viszont reggelről már megbeszélte az ovó nénivel meg mamával is,hogy ha egész nap tart a hóesés és nem lesz holnapra latyak, akkor holnap nem megyek oviba,mert elmegyünk reggel mamáékhoz hogy szánkózhassak és játszhassak egyet a nagy hóban. Mert sajnos apára nem várhatunk,mert hétvégére megint csak latyakot ígérnek.. Remélem sikerül.
Ma délután pedig anyával hármasban leszünk,mert apának sokáig kell dolgoznia.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat jo kis napod volt neked is .HAT ugy latszik hogy az uj ev meghozta a valtozast hogy te nem akarsz oviuba menni pedig olyan klassz ott.Edes lehettel ahogy jatszasz tarsasozol es legozol.puszika

Móni írta...

Szerencsére mi már nem babakocsizunk (hordozókendőt használok néha ha messzebb megyünk, egyébként Anna sétál egy kicsit majd cipelem) így mi ma ismét szánkóval jöttünk és mentünk az oviba. Csudára élveztük és ha holnapra nem olvad el akkor reggel ismét azzal érkezünk majd az oviba.
Anna és Máté

Melinda írta...

Biztos is, hogy nagyon nehéz lehet a babakocsit a nagy hóban tolni, ha meg lelapult a hó, akkor csúszik:-(
De anyukád nagyon ügyesen megoldotta, reméljük, sikerült egy jót szánkóznotok:-)
Ovi... én sem megyek szívesen és ugyan azt mondom délután: jól éreztem magam:-)
Vigyázzatok egymásra Kristóf, sok puszi!