2010. január 7., csütörtök

Anya hóember, apa hóember, Maja hóember, Kristóf hóember







Bizony, fantasztikus volt a mai napom. 7kor keltem és mikor jöttem lefele apa éppen híradót nézett. Mivel az ölébe telepedtem elkezdett kapcsolgatni,mert anyáék nem szeretik ha ilyesmit nézek,mert szerintünk ez nem nekem való. Már én is tudom,hogy ez felnőtt műsor és kérek ilyenkor gyereknek való műsort. Aztán a Spektrumon talált apa egyet, ami állatokról szólt. Selyemmajmok és egy érdekes vizi bálnaféléről szólt. Tátott szájjal néztem, és anya alig tudott közben rávenni az öltözésre. De aztán megegyeztünk és még reggelizni is elmentem. És amikor összekészültünk elmondta, hogy mivel a hó szépen megmaradt, így mamáékhoz megyünk ma, nem az oviba.. Nem tiltakoztam.. De azt azért kijelentettem, hogy menjük először az oviba és vigyük MÓni ovónénit is ,mert tegnap azt mondta hogy ő is szeretne szánkózni (tegnap szóltam reggel, hogy ha ilyen marad az idő, akkor mi ma nem megyünk oviba, hanem szánkózni megyünk). :) Persze anya megnyugtatott,hogy Móni néni ma dolgozik és sajnos nem jöhet velünk.


Én egyből az udvaron maradtam ahogy kiértünk mamáékoz. Segítettem papánk, túrtam a havat és persze a legnagyobb lapáttal, mert hát mit nekem közepes homokozó lapát.. az is kicsi volt! :D Aztán gereblyével (jól olvasod! :) ) húztam kupacba.. Szánkón ültem. És mikor Maja elaludt anya és mama is kijöttek és nekikezdtünk az építkezésnek. Mert hát nekem mióta ismerem Anna és Peti mesekönyvéből a Hóemberes mesét, azóta nem elég 1 hóember. Anya hóember, Maja hóember, Kristóf Hóember és Apa hóember kellett nekem. Mama hozott vödröket, ezek lettek a kalapok. Én szép kéket kaptam, Maja pedig kicsi sárgát. A szemek pedig krumpliból készültek a gombokkal együtt, az orra viszont a megszokott sárgarépa lett. És persze mosolygós száj is kellett nekik, hiszen úgy az igaziak. :)


Aztán papával a kert legeslegvégére is kimentünk szánkóval. Visszafele sikerült párszor lepottyannom, volt hogy direkt is,mert a végén már élveztem a dolgot. (moshatta is ki ősöm most este az overált.. kíváncsiak leszünk reggelig megszárad-e) Bent pedig a pici pandalon - a külső és belső udvar között - csúszkáltam. Majd tovább gereblyéztem és lapátoltam a havat. Aztán eljött a 11 óra és menni kellett be. Odabent folytattam a játékot, ebédeltem fini bablevest és palacsintát és még játszottunk egészen 1 óráig Majával. utána egy rövid, bő egy órás alvást követően már követeltem hogy menjünk ki. És meglepő módon ennek köszönhetően irdatlan iramban megettem a mandarint, mind a 2 nagyot amit anya vitt. :)


Utána öltöztünk és mostmár Majával együtt mentünk az udvarra. És együtt is szánkóztunk, először papa, majd mama és anya húzott bennünket. És bár anya aggódott, és dühös volt magára mert a fotómasina itthon maradt, de mint itthon kiderült a gépen, a fényképezőgépével is szuperságos fotókat készített rólunk, szerencsére. Utána bent az udvarba tovább folytattam a segédkezést, persze mindig ott ahol nem kellett volna.. :p Anyával csináltunk lábnyomfotót is - Lili Bogárkánk anyujának fotóján belelkesülve amit anya előző este látott :) - és a kosárlabda háló nélkül marad karikájába dobáltuk be a hógolyókat. Amiket akkorra már az enyhébb idő miatt rendes keményre lehetett gyúrni. Beszéltem egy keveset Lajos bácsival a szembe szomszéddal is. Viszont utána már sötétedett és be kellett menni. Innentől kicsit kezdődött az "anyáranemfigyelek és a figyelmetlenvagyok" viselkedésformám, így egy kicsit korábban (15perccel) a tervezettnél, szedtük a sátorfánkat, összepakoltunk és elindultunk hazafele. Apa már várt lent és a vacsi után mentünk is fürdeni. Aztán anya diavetített nekem egy mesét azalatt még Maja vacsizott, utána pedig lent folytattuk az olvasást a Százlábú c verseskönyvből még egy kicsit. Most pedig már alszom, bár 1x azért csak ki kellett jönni a szobából, annyira nem merített le az egész nap, hogy egyből elaludtam volna.. :)


Holnap pedig még egy ovi a héten, reméljük lelkesen fogom mesélni mi minden történt velem ma.

6 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:O ÓÓÓ... Micsoda hóember család :D de jó lenne nekem is, de anyát hiába kértem, hogy JEVENTÉT MEG ÁDÁMOT IS, MEG JOJANDOT ÉS ANDIT, MEG JEVENTÉT :D
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gyonyoru lett a hoember csalad egy igazi nagy csalad mint ti,hat igen hisz ti vagytok azok,hogy neked milyen jo fantaziad van ijet ki se talal akarki.Edes vagy a kepen,jokat mulattal am ma a hoba kis draga.Ovi helyett szankozas az klassz lehetett.puszika nektek

Móni írta...

Ez egy nagyon szuperságos nap volt! Egész nep kint a hóba!!! És azok a hóemberek nagyon helyesek :)))
Anna és Máté

Mia és Maja írta...

Jaj,de jó lehetett Nektek!:))
Itt szépen esett a hó,de sajnos,gyorsan elolvadt,még szánkózni sem tudtunk.:(
Tegnap egész nap esett az eső,a bölcsibe meg még szünet van hétfőig,az ortodox Karácsony miatt,már kezdünk unatkozni itthon.:s

Gyönyörűek a képek,mi is szívesen szánkóztunk volna Veletek!;))
Puszi!

Lori and Ruben írta...

Akkor ti sem szenvedtek hianyt a hoban:) Sajna itt a szankot csak mesebol ismerik, igy az nekunk elmarad.
Jo kis napotok volt a mamanal!
Lori es Ruben

Melinda írta...

De szuper kis hóember családot készítettetek:-) Igazán ügyesek vagytok:-) Igaz, milyen jó, ha esik a hó és még oviba sem kell menni?:-))
Millió puszi Nektek