2010. január 10., vasárnap

Napjaim végül itthon

A péntek nem a tervezett módon alakult,mert a végén nem mentem oviba. Reggel ugyanis tüsszögéssel és orrfolyással ébredtem, így anya előszedte homeopátiás dolgait és maradtam itthon. Azaz reggelről azért mentünk egy kört a városban, piacon, boltban voltunk. Hazafele összefutottunk mamáékkal akik egy picit felugrottak,mert papának kellett egy önéletrajzot kinyomtatni. De utána mentek is haza takarítani. Én gyurmáztam, legóztam, autóztam. Apa is megjött fél 5 fele így vele töltöttük az este hátralevő részét.

De a náthám szombat reggelre tovatűnt ahogy érkezett, hála anyának. :) Így a reggeli közös játék után elmentem apával tankolni meg keresztanyuékhoz a dolgainkért, ahol játszottam egy kicsit Lilivel is. Ebédre értünk haza, és ma vilámtempóban faltam be a gyümilevest és a krumplifőzit, így még játszani is volt idő alvás előtt.
A déli alvás után itthon folytatódott a játék. Este fürdés előtt is diavetítőztünk, amit Maja a kiságyból követett. Majd minden a szokásos menetben folytatódott.


Apával tegnap reggel összeraktuk a kaszkadőrpályámat az emeleten. Mert itt legtöbbször nem szokott Maja csak úgy sétálni. És így felvonulhatok játszani vele. Bár annyira nem jó odafent egyedül lenni..




A mai napunk is itthon telt, anya szerint már itt volt az ideje egy ilyen eseménytelennek nevezhető hétvégének. Legóztunk Majával apával és anyával, segítettem délben teríteni, teregetni. Játszottam a kaszakdőr pályával és állatos könyveket nézegettünk apával.
Délután lehet hogy lemegyünk sétálni egyet, de tovább folytatjuk a családi nyugis hétvégét.
Anya ma ebédre lasangjat készített és sütött muffint. Maja is megkóstolta és ízlett mind a kettőnknek. :)

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szia kis Kristof annyira edes vagy draga kis szepseg.Olyan aranyos vagy ahogy ott jatszadozol.Szegenykem beteg voltal de jo hogy mar helyre jottel es nem folyik az orrod.Jo kis nyugis napjaitok vannak.puszika

Móni írta...

Máté is szeret elvonulni játszani egyedül, de hamar rájön egyedül még sem olyan jó! A lassagne és muffin tényleg fincsi dolog!
Anna és Máté

Melinda írta...

Bizony, tényleg néha kellenek az otthon ülős, pihenős napok is:) Tündériek vagytok a fotókon, szuper sok játékotok van:)
Puszi Nektek