2010. január 12., kedd

Szuperságos hétfő

Reggel sírva keltem, és mondtam hogy én még hulla fáradt vagyok és nem akarok oviba menni... :( Hát ilyen még eddig soha sem volt, de végül is megnyugodtam egy idő után. Apa vitt reggel oviba és délután ő is jött értem. És anya elárulta,hogy délután megyünk vendégségbe Dórihoz és Barbarához. Már nagyon régen nem találkoztunk velük, és nem is láttuk még az új házukat, ahova a nyáron költöztek be. Valószínű ettől lehettem túl izgatott,mert Móni néni szerint nem aludtam semmit az oviba. Sőt reggel bevallottam anyának,hogy Móni néni elvette a kutyusomat is mert,rendetlenkedtem alvás helyett. Ma anya kérte, hogy ne legyen ilyen, hanem csukjam be a szemem és aludjak.. Kíváncsi lesz.
De a tegnapi ovis nap azért jól telt. És apa jött értem délután. Az autóval voltak kisebb gondok,mert az akumulátor megadta magát, de aztán apa megoldtotta, és azt mondta anyának nyugodtan induljon el, nem lesz gond. Így 4 óra előtt nem sokkal már Dóriéknál voltunk, akik nagyon vártak ám bennünket. És anya olyan boldog volt,mert végre sikerült egy olyan vendégségbe eljutnunk, ahol ő is tudott beszélgetni és nem engem kellett fegyelmeznie folyton, meg nem a felnőttek nyakán lógtam. Hanem Dórival játszottam. A mamája is ott volt, vele néztünk kicsit tv-t,de jobban izgattak a lányos játékok, mert hát nálunk olyan nincs. Babakocsival mentem a zöldségesbe bevásárolni, sütöttem a tűzhelyen finom tortát és a sláger Dóri apukájának CSabi bácsinak a szintetizátora volt! Na az nagyon tetszett, főleg hogy szabadott rajta játszani! Hazafele montam is anyának hogy egy ilyet én is szeretnék itthonra. :)
Ettem fini sütikét meg sósat, ittam körtelevet. Fél 7 volt mikor elindultunk hazafele, és a felöltözésnél sem volt hiszti,meg cirkusz, egy kis idétlenkedéssel megúszta anya a részemről. :)
Itthon már csak gyors vacsira és zuhanyzásra volt idő,mert Maja nagyon elfáradt, és neki mennie kellett a megszokott időben aludni. Így a diavetítőzés helyett anya meg apa verseket olvastak a kedvenc verseskönyvemből a Zsákbamacskából. A végén már nem is ők, hanem én ragadtam magamhoz a könyvet és "olvastam" belőle azokat a verseket amiket kivülről tudtam. :) Hát altatni nem kellett.. szépen azonnal elnyomott a buzgóság.

Van még egy nagy újság, amit anya hetek óta tartogat, de eddig nem akarta elkiabálni, és nem merte leírni. Karácsony előtti időszakban történt, hogy több egymást követő éjszaka is felkeltem 2-3 óra között azzal hogy pisilni kell. Anya örült, mert úgy érezte ez már jelent valamit. A pelenkám pedig ilyenkor reggel száraz volt. Aztán volt hogy nem keltem fel, de akkor is száraz maradt a pelus. Azóta 2 vagy 3 alkalommal fordult elő baleset, így anya 4 napja levette róla éjszakára a pelenkát. :) Úgy látszik végre az én szervezetem is megérett arra,hogy érezze ha pisilni kell a nagy alvás közepedte is. :)
Anya már csak azt várja amikor ő is aludhat mert elég érett leszek arra is,hogy betakarjam magam, ne pedig lerugdossam a takarót. Az éjjel is szegény 9x takart be.. :o

4 megjegyzés:

Móni írta...

Vendégségbe Máté és Anna is szeret menni :) Ott legtöbbször mindig angyalok és csodálkoznak az emberek mikor azt mondom, hogy gézengúzok :)))) Nálunk is mind két gyerek lerúgja magáról a takarót. De nem is lepődök meg rajta, mert Apa is inkább takaró nélkül alszik :)))))

Bea írta...

Szuperságos napod volt.
Én főleg kezeslábasba alszom,így ha mégis kitakrózom nem fázik meg a derekam.
Bencikusék

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo napotok volt.Edes lehettel.Hat szuper hogy mar nincs pelusod.Puszika

Melinda írta...

Fú, szintetizátoroztál? Az nagyon jó lehet, érthető, ha kérsz egyet otthonra is is Kristóf:-)
A pisimentes napokhoz gratulálunk, nagyon-nagyon ügyes vagy!!!! Így tovább!
Sajnos én is örökösen lerúgom magamról a takarót, anya legnagyobb bánatára, viszont ekkora méretben anya nem talál nekem hálózsákot.
Millió puszi, majd mesélj, milyen volt az oviban:)