2010. január 14., csütörtök

Esti mese nélküli napok




Lassan eltelik a hét de én már 3. napja mese nélkül vagyok.. Anya olyan szomorú hogy még, de az együtt töltött délutánok fele veszekedéssel telik. Mert mindent csak akkor vagyok hajlandó megcsinálni - bármilyen szépen kérik,még ha 5-10x is - amikor már anya veszekszik vagy kiabál.. :(


Amúgy semmi extra nem történt velem. Azon kívül hogy apa vitt ma meg kedden is az oviba. Tegnap pedig együtt mentünk családiasan, de délután apa jött értem. Az oviban jó volt, azt mondom, bár ma a déli alvásnál megint sikerült bepisilnem.. Anya már végkép nem érti ezeket a baleseteket amik havonta 1-2x előfordulnak. Főleg hogy mostmár éjszaka sokkal jobb a helyzet mint korábban... De hát majd csak elmúlik ez is.. :(


HOlnaptól viszont minden visszakerül a régi kerékvágásba. Azaz majdnem. Apának új munkahelye lesz hétfőtől de sokkal jobb beosztással. 7-15-ig fog járni dolgozni, így reggelente tuti,hogy anya és Maja visznek majd az oviba, de délutánonként lesz hogy apa fog jönni majd értem. És így talán több időt tudunk együtt lenni. Főleg ha a tél is elmúlik és tovább lesz világos, akkor lehet játszóterezni délutánonként apával. Reméljük tényleg így lesz.

6 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Mélységesen megértem anyát. Én hálás vagyok ha eljő az este és egy kicsit megpihenhetek... Lili is csak rapli árán hajlandó bármire... ill. kérem ne vizezze be a haját fürdés közben és hanyatt vágja magát... szóval nem...Én nem rágok be :P
Kitartás... többen küzdünk ezzel a korosztályunkból, mint hinnéd, csak sokan nem írják le.
Puszi

Lori and Ruben írta...

Hat akkor minket ossze kene kotni. Anya epp azt tervezi, hogy amint kesz az utlevelem, elkuld Magyarorszagra egy idore. Ma pl azt mondta, hogy ugy 16 evre:(
A mi apanknak is ilyen beosztas kene, bar lehet 3 nap alatt belerokkanna a 'koran' kelesbe:)
Lori es Ruben

Mia és Maja írta...

Jaj,már megint büntiben vagy Kristófka?:o:s
Nálunk most Maja a kis rosszcsont,én (Mia) anyáék szerint kezdek "nagyos",okosabb lenni,de Majánál még a büntetés sem számít,meg sem érti még,miért nem szabad pl.leugorni az ágyról,székről...:s
A múltkor is anya az utolsó pillanatba kapta el,mikor pont az ágyról szeretett volna leugorni,a popójára csapott egyet-kettőt.Maja erre hatalmas hisztit vert ki,hiába magyarázzák neki anya és apa,hogy nem szabad!:s

Szép hátvégét kívánunk Nektek,millió puszika!:)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat vannak ijen balesetek,de jo hogy ejjel mar nem pisalsz be.Edes vagy nagyon de szomoruan olvassuk hogy nagyon rosz vagy es nem fogadsz szot anyanak,es 10x is elkell mondania egy dolgot.DE kar hogy mese olvasas nelkul vagy.Edesen alszol nagyon.puszika

Gabi írta...

Nálunk is most a mese kimaradás a bünti.:sPedig mi olyan jó gyerekek vagyunk...;):)
Apudnak jó a munkaideje!:)

Szkokán fiúk

Melinda írta...

Képzeld el Kristóf, hogy mostanában nekem is 100x kell elmondania valamit anyának és 101x-re is csak akkor értem meg, ha hangot emel. Anya felmérést végzett itt a lakótelepen és megállapította, hogy a velem egykorú vagy kicsit fiatalabb gyerekek most ugyan így viselkednek, dacosak és makacsak. Elkeserítőnek tartja:-( Nekem egy hónapja mondja, hogy ne ugráljak az ágyon, de én a fülem botját sem mozdítom...
Bepisilés előfordul szerintem, az lehet a baj, hogy oviba nem mindig pisilhetsz alvás előtt. Nálunk pl. az óvónéni nem tudja megmondani, én pisiltem-e, vagy sem. Nyilván nincsenek ott, mikor mi alvás előtti dolgainkat intézzük.
Apának sok sikert az új munkahelyén!
Puszilunk Benneteket és jó ovikezdést holnapra:)