2010. január 18., hétfő

Napjaim

A múlt héten jól éreztem magam az oviban minden nap, és szinte végig apa vitt meg ő jött értem. Péntekem ment Csabi bácsihoz dolgozni még utoljára, azon a napon ismét anyáék vittek és ők is jöttek értem.
Délutánonként itthon játszottunk. Hol egyedül építettem, távirányítós autóval játszottam, hol Maját nyúztam, vagy anyáékat. :)


Szombaton itthon voltunk egész nap. Anya délelőtt elment vásárolni, mi addig megépítettük a vasúti pályát és a Traffal játszottam az interneten. Délután együtt voltunk, közösen mentünk anyaák idegeire Majával. :)
Vasárnap viszont Kosdra mentünk már reggel,mert dédi és mama névnapját ünnepeltük. Mamáék elugrottak a vásárba, de igen hamar vissza is érkeztek. Én jól éreztem magam, még délben is aludtam egészen tetemes mennyiséget, délután pedig anyáék nem győzték szárítani a hajamat, mert folyton bohóckodtam, idétlenkedtem Lilivel együtt. Szegény Lili beteg volt, fájt a füle, így volt hogy csak az ágyon feküdt. De amikor kicsit jobb kedvre derült, akkor jött velem játszani. És teljesen jól elvotlunk egész nap, egyetlen veszekedés meg durcáskodás nélkül.








Az ebédnél azért természetesen ismét én voltam ám az utolsó.. Még mamát is felköszöntötte mindenki, kapott két nagyon szép páfrányt, amire már régen fájt a szíve.. de én még akkor is komótosan falazotam. Aztán utólag adtam puszit mamának és dédinek is, és kívántam boldog névnapot nekik.




3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon ugyes vagy mar te,de jo hogy igy eljatszasz egyedul es Majaval is veszekedes nelkul.puszika

Lori and Ruben írta...

Latom a gyorsabb eves csak nem jon ossze:) De legalabb befejezed es megeszel mindent, mig en abbahagyom, amikor megunom.
Lori es Ruben

Melinda írta...

Mamának és dédinek utólag kívánunk boldog névnapot:-)
Édesek és nagyon csinosak vagytok a képeken, igazán odafigyelsz az evésre Kristóf:-)