2010. január 21., csütörtök

Havazik, havazik, havazik

Kedden anya megint gondolt egyet, és az ovi helyett a mamáéknál kötöttünk ki. Sajnos a hó minősége nem volt olyan jó mint a múlt alkalommal, nem tudtunk hóembercsaládot építeni,mert nem akart tapadni. De azért kitartóan próbálkoztunk mamával. CSak a kesztyűmhöz tapadt... csupasz kézzel meg hamar fázott a kezem így visszavettem a kesztyűt és fogtam egy lapátot. :)




A délutánt már odabent töltöttük. Ott bohóckodtam, és nem igazán figyeltem oda Majára, amit mindenki rossznéven vett.


Tegnap anyáék vittek reggel az oviba, ahogy ma is. Délután pedig apa jött értem. Elmentünk egy virágboltba és vettünk Majánk egy szép rózsát, amit én adtam oda neki. :) Meg vettünk sütikét is.

Utána pedig anyával rajzoltunk. Először napocskát, felhőt, házikót. Majd minden féle apróságot. Aztán pont-pont-veszőcske embert, utána pedig lerajzoltam Simák Kristófot. :)




Ő pedig a Simák Kristóf! :)



6 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nagyon jo Kristofot tudsz rajzolni:)
Nalunk mar nincs ho, es remeljuk nem is lesz, mivel anya tavaszra keszul:)
Lori es Ruben

Móni írta...

Ügyesen rajzolod az emberkét!!!! Szép dolog, hogy felköszöntöd a testvérkédet :)
Anna és Máté

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edes vagy a nagy hoba kis draga,de edesen nezegeted a rozsat,igazi kis herceg vagy vele.Szepet rajzoltal nagyon.puszika

Bogár és Gerti írta...

Lógunk, lógunk :) Bezzeg engem küldtek melóba, ha tetszett ha nem :)
Az ember alakod nagyon szuper :D
Puszi

Mia és Maja írta...

Látjuk,Ti is jól kihasználjátok ezt az igazi téli időt!;)
Gyönyörű rózsát vettél Majának,biztosan örült neki.:p:)
Szép hétvégét Nektek!:)
Puszi!

Melinda írta...

Ó, de ügyesen rajzolsz Kristóf!Na és a rózsa!! Igazán szép gondolat volt Anyától és Tőled, hogy meglepted Maját a rózsával!
Holnap ovi, mész?
Puszi Nektek!