2010. január 25., hétfő

Egy rövidebb hét











Pénteken szünet lesz az oviban, így ez egy négy napos hét lesz.. Bár 6 napja köhögök valamilyen szinten, és bár ma anya elvitt az oviba, de tart tőle,hogy nem fogom bírni az egész hetet végig. Hát majd kiderül.


A múlt hét második fele is a szokásos konokságammal tarkítva telt el. Hol mesével,hol mese nélkül. Pénteken is apa jött értem az oviba délután, miután anya reggel elvitt. Aztán pedig Anikónál töltöttem a délutánt amit nagyon élveztem. Jót játszottunk és szépen, okosan jöttem hazafele. Az más tészta, hogy aztán sikeresen összeakasztottam a bajszom anyával megint a vacsinál.. Őrületbe kergetem vele mikor kerek egy órát is képes vagyok enni. Szombat délben is ezt csináltam.. már a haját hullatta mind a két ősöm. Délelőtt segítettem apának porszívózni, aztán vonatoztunk, sínpályát építettünk még Maja aludt. Délután pedig megtartottuk családi körben Maja szülinapját. Hát elég zokon vettem,hogy csak ő kapott ajándékokat én nem. Az építőkockás háza nagyon megtetszett és folyton elszedtem, meg eldugtam,hogy ő ne játszhasson vele, anya meg ettől szomorú és dühös lett egyszerre. Úgy kellett erővel távol tartani,hogy Maja hagy próbálja már meg egyedül kibontani a játékait és legalább megnézhesse őket... :s Szóval ez a rész nem igazán úgy sült el ahogy azt apáék szerették volna. De a torta nagyon fini volt,meg is kóstotam mindet. És én adtam át a mi közös ajándékunkat is a huginak. Aztán Simák papa hozott egy kutyust Majának ami megint csak nagyon tetszett nekem és egész délután azzal szaladgáltam. Este mondtam is hogy a Simák papa labda helyett nekem is ilyen kutyát hozhatott volna a múltkor. :) Lacusékkal megint nem nagyon ment a közös játék. Ők szépen lefoglalták magukat, én meg nyűglődtem, rohangálni akartam, ugráltam, és folyt rólam már a végén a víz a 22,5 fokos lakásban... :o


De mikor már kevesebben voltunk Lilivel egészen jól megértettük egymást. Mivel a vendégek később mentek el és Maja fáradt volt már, az ő esti programja nem csúszhatott. Így én 7kor kaptam vacsit, ami felett ismét órákat nyammogtam, és anya lent gyorsan lezuhanyoztatott. Mire aludni mentem,Maja már szuszogva alukált.


Vasárnap itthon voltunk, sehova nem mentünk a nagy hidegben. Játszottunk együtt, játszottam apával. Kirakóztunk, építőztünk, traffoztam a számítógépen, segítettem az ebédnél teríteni.


Anya bevezetett egy új rendszer vasárnap reggel. A hűtőre felkerült 6 kis pingvin. Ezek azt jelzik,hogy hogyan viselkedem egész nap. Ha már nagyon kihúzom a gyufát akkor egy pingvint le kell vennem. Ha az első három lekerül, akkor elmarad az esti mesélés és diavetítőzés. ha mind a 6 lekerül, akkor anya sem bújik mellém az ágyikómba este. :( Anya reméli,hogy beválik ez a módszer és kicsit visszafogom magam a szófogadatlanság, a butaságok és Maja lökdösése terén. )

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napjaid voltak draga Kristof biztos tetszet neked a sok vendeg es bulizas.Edes vagy ahogy lovacskaztok Majaval es eszel nagyon ugyes vagy.DE a hiszti nem illik hozzad igy ne csinald.puszika

Móni írta...

Sajnos a buta viselkedésre nincs recept. Reméljük a pingvinek bevállnak. A szülinapozás biztosan nagyon szupi volt, leszámitva a buta viselkedést.
Anna és Máté

Melinda írta...

Ó, hát Maja biztos meg fogja engedni, hogy játsszál a játékaival, bár, ha arra gondolok, nekem mindig minden akkor érdekes, ha más kapja, aztán persze már nem érdekel a dolog:-))))))
Na, képzelheted Kristóf barátom, hogy ez a pingvines megoldás felkeltette anyukám érdeklődését, lehet, kitalál valami hasonlót nekem, mert bizony néha-néha én is szófogadatlan, nem is, inkább érthetetlen vagyok.
Millió puszi Nektek

Lori and Ruben írta...

Lokdoses, toszogatas, piszkalas, nyomkodas... igen sajna, ez mind nalunk is megvan:( Ha bejon a pingvines dolog, akkor lehet mi is bevezetjuk:)
Debi

Mia és Maja írta...

Óóóó,ezek a pingvinek..:s;)
Nálunk most Majának kellene kitalálni valami büntikét,mert igazi kis rosszcsont lett.:o:s

Gyertek majd hozzánk,díj vár Rátok!;)
Puszika!