2010. január 27., szerda

Kényszerpihenő






Valóban roppant rövid egy hét lett.. mindössze 1 napot voltam oviban... Hétfőn anya nem tudta a doktornéninek megmutatni Maját mert szabin volt, így kedd reggel az első utunk az sztk-ba vezetett. És minek után az éjszaka alatt egyszer nekem is sikerült egy jó nagyot köhögnöm, aminek eredménye egy kisebb "rókakoma látogatás" lett, így én is mentem velük. A homeopátiás szerekből nekem is jutott és ma reggel végül anya úgy döntött,hogy maradok én is itthon. A hétből lett volna még 2 ovis nap. De Anikó jött reggel és itt játszott velünk egy kicsit még anya futott egy gyors kört a városba és elverte pénztárcája egész tartalmát. Meg az oviba is berohant, ahol hétfőn a kutyusom maradt és megbeszélte az ovónénikkel,hogy hétfőn jövök legközelebb. Aztán jött is haza hozzánk.


Délelőtt játszottunk kicsit közösen, aztán a Mini Manó magazin feladatainak ültünk neki anyával. Majd Thomast és Süsüt néztem. Amikor pedig Maja felkelt nekifogtunk legózni. Anya olyan jókat rötyögött rajtunk,mert kb. 10 percig békében elvoltunk egymás mellett úgy hogy ugyan azzal a játékkal játszottunk. :):) Maja persze szétrámolta a házat még ébren volt.


De anya szerint a köhögésem teljesen jó már, a délelőtt hosszabb "köhögési roham" nélkül telt el. Majd most elválik alvásnál mi a helyzet. Nagyon hideg volt reggel odakint, anya nem is bánja hogy itthon maradtunk. Lefagytak az arcizmai mire hazaért (50 percet voltam a városban - a szerk.).


Délután folytatódik a legózás mert éppen félbe hagytam valamit és apa is jön ma időben, így együtt fogunk játszani. Pénteken pedig egész nap mamáéknál leszünk. Már csak holnapra kel anyának valamit kitalálnia. :)

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon ugyesen jatszottal,epitettel,edes vagy a kepeken nagyon,de jo hogy ar tudsz legozni mi is probalkozunk de nagyon aprok es nehez,Edes lehettel ahogy anyaval a feladatokat csinaltataok a konyvbe.puszika

Móni írta...

Gyógyulj meg te gyorsan, hogy aztán újabb "hócsaláddal" kápráztass el minket :)
A hideget mi is érezzük és nagyon nem szeretjük!!!!
Anya is sokat töri a fejét, hogy mit találjon ki nekünk itthon, mert ilyen időbe nem megyünk sehova :(
Anna és Máté

Bogár és Gerti írta...

Gyógyuljatok meg mielőbb, hogy nyugalom és egészség szálljon a házra!
Puszi

Lori and Ruben írta...

Gyors jobbulast neked is Kristof!
Mi az a Mini Mano magazin? Netes vagy papir alapu? :) (Jo hulye kerdes, bocs:)
En is szeretnek majd valamit Lorinak, mert itt a suli egy kesz rohej, kb megtanitjak a gyereket jatszani es kesz. Anyam mar nezelodik valami foglalkoztato fele, de ti jobban benne vagytok a dologban.
Debi

Melinda írta...

Szupi, hogy eljátszottatok Majával, ügyesek vagytok!
Bizony, nagyon hideg volt a hét elején, anyukám is mondta, na és én is éreztem, mikor mentem oviba!