2010. január 1., péntek

Mamáéknál


A tavalyi év utolsó és az idei év első napját a mamáéknál tölttem. És hogy ne unatkozzak, Lili is ott volt velem Anyáék pedig keresztanyuékkal itthon szilvesztereztek, Maja pedig aludt, azt mondják. :)
De mi is aludtunk ám Lilivel a megszokott időben, ugyan úgy mint máskor. Este kicsit már hiányoltam anyát, ebből is látni,hogy régen aludtam mamáéknál utoljára anyáék nélkül. Még sírdogáltam is egy kicsikét.. De aztán megbékéltem és elaludtam. De ma délután nagyon örültem amikor anya megérkezett Majával.
A köhögésem hol jobb, hol rosszabb, így a hétfői óvoda veszélybe került. Szerdán még nagyon köhögtem mama bevallása szerint is. Voltunk kint az udvaron is sétálni,hogy a hűs levegőn kicsit megnyugodjon a torkom amikor már sem a méz sem a stodál nem enyhítette. De aludtam délben meg éjjel is és tegnap már sokkal jobb volt. Hát ma megint belemelegedtünk nagyon a dolgokba amikor anya is megérkezett. Volt hangoskodás, zajongás és a vége megint hosszú ideig tartó köhögési roham volt... Szerencsére a levegőn újra csillapodott és mire hazaértünk már elmúlt.
Egyébként a mamáéknál játszottunk Lili Noddys autópályájával. Néztem tv-t még Lili aludt délben. (ő többet alszik még mint Kristóf általában) Gyurmáztunk papával. Játszottunk a távirányítós autómmal, a kis sínpályával. Volt fini milánói ebédre szerdán, amiből 2x is kértem. De tegnap az zöldséges rizs annyira nem ízlett.. Viszont nasi csak akkor van mamáéknál is ha elfogy az ebéd, így kénytelen voltam megenni.
Ma uzsira aszaltgyümölcsökből falatoztam aminek a többsége szintén ízlett nagyon.

Holnap délután lemegyünk Simák dédihez, akihez nem jutottunk el a 2 ünnep között, és még apa keresztszüleihez is beígérkeztünk. Anya szeretné ha mind a kettőre jutna idő,mert a szünet utolsó napját már szeretné itthon nyugiban tölteni, hiszen hétfőn apának is munka és remélhetőleg nekem is ovi..

5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Hogy boldog lehess, három kincset keress: higgy, remélj, szeress! Hozzon az új év örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket, mit csak lehet! B.U.É.K!:)

Látjuk,Ti is hasonlóan vártátok az Újévet,mint mi.;)
A mamáék nagy bulit szerveztek nekünk,de mi már fél 9-kor elaludtunk.:))
Anyáék meg leléptek...:$;)
Puszika!

Lori and Ruben írta...

Akkor ti jo gyerekek voltatok a mamanak, nem ugy mint mi anyanak:)
Remeljuk kohoges elmulik es hetfon mehetsz oviba.
Lori es Ruben

Bogár és Gerti írta...

Remélem elmúlik az a fránya köhögés!
Lill is Levivel szilveszterezett :) Ők is élvezték nagyon!
Nektek is kívánunk minden szépet és jót az új esztendőre!
Puszi

Melinda írta...

Sziasztok! Jó volt végig olvasni és képekben látni, hogy boldog karácsonyotok volt és sok-sok szép és hasznos ajándékot vitt a Jézuska:-)
És nagyon szépek vagytok a képeken ám, sokat nőttetek!!!
Hiszti: sajnos én meg duzzogós lettem és értetlen. Anya már nagyon nem érti ezt:-( Megérti Anyukádat, hogy szomorú a hisztikéd végett. Úgy sajnáljuk, hogy nem múlik a köhögésed:-( Nagyon elhúzódóak a mostani betegségek:-( Jobbulást kívánunk!!!!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat nagyon jo kisfiu voltal,ugyesen ettel,aludtal nagyon ugyes vagy.Mamaeknal bizrosan nagyon jol telt foleg hogy a Lilike is ott volt.Reeljuk eljutok minden rokonotokhoz ahogy tervezitek puszika