2009. december 20., vasárnap

Óriási hó!!!

Ezt láttuk mikor reggel kinéztünk az ablakon ma!


Aztán keresztanyuéknál belevetettük magunkat a hóba!















Tegnap mikor felébredtem a déli alvásból még Maja aludt. Anya ölébe ideültem a gép elé és játszottam egy jót a Traffommal. :) Aztán ahogy lesünk ki az ablakon, hát szakad a hó és már minden hó fehér volt. Gyorsan felkeltettük apát,mert már majdnem fél 4 volt és jól beöltözve lementük hógolyózni egyet! Nagyon jó volt, élveztem!!


Aztán Maja is felkelt, uzsiztunk és átmentünk Anikóékhoz. Átvittük a kis ajándékokcskákat amiket készítettem. Kati és Zolika is itt voltak így mindenkinek én személyesen át tudtam adni az ajándékomat. Maja is jól érezte magát, és közben megjött Kati barátja, aki autóversenyző és mutatott nekem videókat igazi versenyről a telefonján. Meg azt mondta,hogy ha van kedvem májusban elmehetek a Hungaroringre és megmutat nekem mindent, beülhetek egy igazi versenyautóba.. Hát anya kíváncsi lesz,mert hát az autók nagyon izgatnak, de hát a hangerő, a hangzavar.. na az nem az én világom. De kedves Lacitól hogy felajánlotta, majd kiderül mi is lesz még májusig. Már vacsi idő volt mire hazaértünk. És a szokásos teendők után el is aludtunk.


Anya pedig még tegnap szervezkedett abban,hogy mamáéktól a szánkó kikerüljön keresztanyuékhoz. Így ma 9kor mikor Maját letettük aludni és az ebéd is elkészült, anyával elmentünk keresztanyuékhoz. Hatalmasat szánkóztunk Lilivel, keresztapuval, keresztanyuval! Nagyon élveztem , szuper volt. Először csak húzni szerettem a szánkót, de a végén a csúszás ízére is ráéreztem! A szél fújt és az autó hőmérőjén -11 fok volt ami nagyon nem tetszett. De szépen sütött a napocska, és anya jól be is öltöztetett, úgyhogy a végén már csak az ő lába és keze fázott, az enyém nem. :)


Hazaérve megebédeltünk,kicsit játszottunk még és most mindenki csendes pihenőn van,mert fél 3kor ébredünk és megyünk Pestre Lujzi barátnőmhöz. Már alig várom!

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Huuuuuuuu, jo nagy a ho feletek! Itt is van, mar napok ota esik, de nem olyan nagy.
Lori es Ruben

Mia és Maja írta...

Nagyon örülünk mi is a hónak,mentünk is mi is szánkózni.:)
Reméljük,kibírja a hideg Karácsonyig és ilyen gyönyörű,fehér Karácsonyunk lesz.:)
Puszika!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edes vagy kis Kristof a hoba Lilivel csak a kis draga Maja baba hianyzik.puszika