2009. december 19., szombat

5-öt kell még aludni karácsonyig




Itt azt játszottuk hogy apa beteg és én bekötöttem a torkát.

Tegnap délután az oviban elköszöntünk egymástól és kellemes karácsonyt kívántunk. Hazafele anya végre tudott venni nekem egy hosszú ujjú inget az ünnepekre, bár olyan horror áron,hogy nem volt túl boldog. De a város össze boltját már végigjárta, és eddig még csak normálisat sem tettek elé... :s Aztán vett magának is egy csini szoknyát és hazajöttünk. Pont utolsó pillanatban érkeztünk, mert a futár egy csomagot ahozott, amiben anya azt mondta még néhány meglepetés bújkál. De nem árulta el mi.


Ma reggel pedig fél 8kor ébredtünk kollektívan.. azaz én már fél 7kor próbálkoztam, de anya visszaparncsolt a helyemre azok után,hogy tegnap reggel végig az oviba menet azt hajtogattam, hogy én milyen álmos vagyok és hogy alduni akarok reggel sokáig. Na aznap is fél 7kor voltam keltve... Szóval nálam ennyit a sokáig alvásról. De azért viszonylag csendben voltam fél 8ig. Utána pedig reggeli majd összeszedelődzködtünk és nekiidnultunk,hogy a megfelelő fát kiválasszuk. Rettentően hideg volt! Anya hiába öltöztetett be bennünket, mire hazaértünk az én kezem is jég hideg volt a kesztyű alatt anya meg teljesen összefagyott.. De azért sikerrel jártunk. 1 óra alatt kiválasztottuk a fát. Reméljük ha a lakásban tényleg kibontja az ágait, akkor is szépnek találjuk majd még... Aztán anya jött haza Majával mert neki aludnia kellett, én pedig elvittem a fát keresztanyuékhoz, na persze apa vezetett. :D Ott belekerült egy vödör sós vízbe,hogy egy kis élet költözzön bele még 23-áig, amikor is apa megtalpalja és este felhozza,hogy másnapra kicsit átmelegedhesen.

Majd elmentünk Csabi bácsiékhoz is és vittünk nekik egy kis meglepetést karácsonyra.


Hazaérve anyával befejeztük az ajándékkészítést. Mert még maradt néhány személy, akiknek nem készítettem. Utána Maja is felkelt és próbáltunk játszani együtt/egymás mellett. A déli alvás után pedig átmegyün Anikóékhoz és átvisszük nekik az én kis kézi készítésű ajándékomat. :) Utána pedig még kicsit teszünk, veszünk és játszunk majd.


HOlnap pedig templomba megyek anyával délelőtt, délután pedig végre meglátogatjuk Lujzi barátnőmet és a szüleit.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat szegeny Kristof hogy meg faztatok.De azert megerte mert lett egy gyonyoru fatok karacsonyra.Jo is ha mar megvan csak majd disziteni kell.Remelem azert a penzert nagyon szep inget vettek neked.Edes vagy hogy ajandekokat keszitesz.puszika

Lori and Ruben írta...

Itt is nagyon hideg lett, pedig nem szokott:(
De legalabb mar megvan a fatok:)
Anya is akart Rubennek egy inget, de tul dragak voltak.
Lori es Ruben