2009. december 21., hétfő

Vendégségben Lujziéknál



Tegnap délután vendégségben voltunk. Miután felébredtünk, összekészültünk és elmentünk Lujziékat meglátogatni. Már nagyon régen voltunk náluk, folyton csak készültünk, de mindig közbe jött valami. Hát most végre sikerült. Kaptunk ajándékot Majával együtt és mi is vittünk Lujzinak. A felnőttek jót beszélgettek mi gyerekek elvoltunk. Játszottunk, szétpakoltunk. Ettem fini sütikéket, aztán meg is vacsiztam. Heni csinált nekem egy szendvicset. Már 7 óra volt mire elindultunk haza. Maja megkapta a cumiját hazafele, hogy ne legyen olyan nyűgös. Így 20 perc nyűglődés után bealudt. De engem sem kellett alatatni,mert a déli alvásom csak egy órára sikerült, és hát a szánkózás meg a vendégeskedés után el voltam ám fáradva rendesen. De azért anya elolvasta még a Kis Mackó aznapi történetét.
Ma itthon voltunk délelőtt, egyrészt mert nagyon-nagyon hideg volt kint, másrészt mert apa elment és az autót is elvitte magával. De nagyon szépen eljátszottunk egymás mellett. Aztán mikor Maja aludni ment, anyával játszottunk 2-t is az új társasommal amit tegnap Heniéktől kaptam. Aztán pedig Traffoztam itt a számítógépnél. Délután pedig kimegyünk dédihez,mert már régen találkoztunk, meg anyának is fogynak a dolgok a fagyasztóból és a szekrényből.
HOlnap pedig anya beiglit fog sütni. Biztos,hogy én sem maradhatok ki majd belőle. :)

6 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Igy jo latogatoba menni, ha mindenki elvezi:)
Hmmm beigli!!! Nalunk eddig nem volt, es nem valoszinu, hogy lesz, mivel friss elesztot csak nagyon messze kaphato innen...
Lori es Ruben

Bea írta...

Hú milyen szupi lehetett az ovis karácsony,és hogy még anyáék is ott lehettek::O
Jók a szánkózós képek,mi is voltunk sztem is tök jó.
És ugy látom ti sem unatkoztok!
Bencikusék

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Biztosan szuper volt a szankozas,es a vendegeskedes.Kaptatok szuper ajandekot is de jo.Biztosan klassz az uj tarsas jatekod.Edes lehettel nagyon.Gondolom hogy te is fogsz segiteni anyanak sutni.puszika

Gabi írta...

Mi is sokat sütögetünk az ünnepekre.:)Csak amit elkészítünk,az el is fogy...:)))Nem baj,ma például a második adag mézeset sütöttük ki.:)
Talán holnap kicsit enyhül az idő.:sBizony a napokban iszonyatosan hideg volt.:o
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Nagyon kellemes lehetett a vendégségben töltött idő.:)
Mi is nagyon fáztunk tegnap,mára meg ónos esőt ígérgetnek,aminek nagyon nem örülnénk!:s

Puszika Nektek!:)

Móni írta...

Holnap nálunk is beigli sütés lesz és én sem maradok majd ki belőle!!!!! Szeretek Apával és Anyával együtt sütni, főzni. Anna olyankor csak mászkál ide-oda én meg nagy fiú módjára teszem a dolgom!!!
Anna és Máté